Faith szemszöge:
Újraálmodtam az egészet. Megint átéltem azokat a dolgokat, amiket azon a bulin.
Sikítottam, sírtam, de senki nem jött, hogy segítsen. Az az állat meg megint megtette.
Hajnalban riadtam fel. A szobában sötét volt, én pedig rettegtem.
A szívem hevesen vert, izzadtam de közben fáztam.
-Faith itt vagyok. Nyugodj meg!
Egy kéz fonódott körém, és magával szembe fordított. Még a sötétben is tökéletesen ki tudtam venni a kék szempárt, ami engem figyelt.
Biztonságban éreztem magam.
-Ne hagyd hogy mégegyszer bántson! Kérlek!-suttogtam rekedten és jó szorosan hozzábújtam. Hallgattam az ütemes szívverését, ami valamelyest megnyugtatott.
Érezhette, hogy remegek, így mégjobban magunkra húzta a takarót, és szorosabban húzott magához.
Egyáltalán nem bántam a közelségét.-Az életem árán is megvédenélek!-suttogta.
Ezzel gondolattal merültem ismét álomba.
Amikor legközelebb felkeltem már apró napsugarak sütöttek be az ablakon.
Fáradt voltam.Lassan lefejtettem magamról Louis karjait, és kiültem az ágy szélére. Kicsit szédültem és rázott a hideg is.
Óvatosan felálltam. Alig tudtam megállni a lábamon. Gyengének éreztem magam.
Lassan elcsoszogtam a fürdőig. A tükörbe nézve nem lepődtem meg a látványon. A szemem karikás volt, sápadt a voltam, a hajam meg kócos.
Bevizeztem a kezem, és kicsit megmostam az arcom.
Amikor visszamentem a szobába Louis ugyanúgy aludt ahogy hagytam, így halkan kivettem a szekrényéből egy pulóvert, és kimentem a szobából.
Meglepetten tapasztaltam, hogy a folyosón is ilyen hideg van.
Levánszorogtam a konyhába, ahol egy számomra idegen lány ült. Ő is egy hatalmas takaróba volt beburkolózva.
-Öhm szia!-mosolyogtam rá.
-Szia! Nem ismerjük még egymást! Kendall vagyok, Harry barátnője.-mosolygott vissza.
-Faith vagyok, de gondolom tudod!-nevettem fel halkan.
Én is öntöttem magamnak egy pohár kávét.
-Miért van itt ilyen hideg?-dörzsöltem meg a karomat.
-Nem tudom. Szerintem valamelyik hülyegyerek tegnap letekerte a radiátorokat.-forgatta meg a szemét, és beleivott az előtte lévő pohárba.
-Lehetséges- kuncogtam fel.
Sokat beszélgettünk Kendall-el. Eléggé összebarátkoztunk.
Nem sokkal később a fiúk is kezdtek leszállingózni.
Először Liam, majd szép lassan a többiek is.
-Jobban vagy?-ült le velem szemben a barna hajú fiú.
Harry és Kendall a pultnál turbékoltak, így nem akartuk zavarni őket.
-Fogjuk rá.-mosolyodtam el halványan.-Köszönöm hogy hazahoztál tegnap.
Liam is elmosolyodott.
-Nincs mit hugi!-ivott vele a poharába.
-Hugi?-húztam fel kuncogva a szemöldököm.
-Igen. Két napja ismerlek, de olyan vagy mintha a hugom lennél. A srácok is így vannak vele.
Elmosolyodtam, és beraktam a poharamat a mosogatóba. Visszaültem az asztalhoz, és elővettem a telefonomat. Twitteren és instagramon is legalább háromszorosára nőtt a követőim száma. Rengeteg like-ot és kommentet kaptam, és sokan raktak linkeket is a kommentekhez. Mindegyik ugyanaz volt, így megnyitottam az egyiket.
Egy hírportál töltődött be rajta. Lejebb görgettem az oldalt, ahol rengeteg képet dobott be. Ahol Fizzy-vel vagyok az 1D ház előtt, amikor tegnap Liam hazahozott. Elolvastam a rövid sorokat, amik arról szóltak, hogy valószínüleg egy új barátnőjelölt vagyok. Nagyon jó...
-Jó reggelt!-hallottam az ajtóból egy rekedt hangot.
Louis-t pillantottam meg, aki csupán egy melegítőben sétált be a helyiségbe.
Miután öntött magának kávét leült mellém.
-Reggeli után beszélnünk kell!-súgta hirtelen a fülembe.
Csak egy aprót bólintottam, és visszafordítottam a tekintetem a telefonomra.
______Rettentően unalmas rész let....sry..... :c
Anna xx
ESTÁS LEYENDO
Just stay here with me [L.T.] (BEFEJEZETT)
FanficA Psychiatrist második évada! Faith és Louis kapcsolata a fiú miatt ugyan megszakadt, de ha Louis belátja a hibáit, elég erős lesz ahhoz, hogy küzdjön a lányért? Faith meg tud benne bízni mégegyszer? Louis Tomlinson fanfiction. Minden szerzői jog fe...