Heart is beating loud and she doesn't want it to stop.
One direction: Night Changes
Faith szemszöge:
Akkor a szívem ismét darabokra tört. Csak néztem, ahogy a teljesen részeg Louis a derekánál fogva magához húzza a mellette álló vörös hajú lányt.
Engem eddig nem vett észre, el volt foglalva a csajjal.
A szemem könnyes volt, ahogy megtörten néztem a fiút, aki olyan fontos nekem.
Boldognak tűnt, és ezt jó volt látni még akkor is, ha nem velem.
-Jééé! Itt egy Faith!-kiáltott fel hirtelen Louis.
Az eddig tartogatott könnyeim végigfolytak az arcomon.
Éreztem, hogy Fizzy megmozdul mellettem, de én továbbra is lehajtott fejjek hullattam a könnyeimet.A vöröske felkuncogott Louis mellett.
-Louis nem akarsz véletlenül mondani valamit Faith-nek?-sziszegte felhúzott szemöldökkel Félicité.
Tudom, hogy nagyon haragszik a bátyjára amiatt, ahogy viselkedik.
-Fizzy nem hiszem, hogy ez jó ötlet-suttogtam.
A szám remegett, és a hangom erőtlen.
Éreztem, hogy újra besüpped mellettem a kanapé, de ahogy oldalra néztem Harry-t pillantottam meg.
Louis úgy tett, mintha elgondolkozna, majd arca felderült, és csettintett egyet.
-Dehogynem! Tudod...-kezdte, de közben csuklott egyet- Faith, te-te egy kurva lettél!-mondta vigyorogva a képembe.
Elakadt a lélegzetem. Az egész testem remegett, és éreztem, hogy Harry teste megfeszül mellettem.
-Louis!-kerekedett ki a huga szemem, és ezzel próbálta figyelmeztetni, hogy állítsa le magát.
De nem ment neki.
Louis gonoszan elmosolyodott.
-Most miért? Igazam van!-nevetett fel -Mindenkitől csak azt hallgattam itthon, hogy te mennyire szeretsz engem. És mégis, most itt vagy körülvéve rajtam kívül négy fiúval. Ki tudja mit csináltatok amíg távol voltam!
Nem engedhettem meg magamnak, hogy ennél jobban sírjak. Belülről szinte megöltek Louis szavai.
-Részeg vagy Louis...Nem tudod mit beszélsz.-mondtam, de a hangom megbicsaklott.
Louis elengedte a lány derekát, és a szoba közepéhez sétált.
-Elmesélek nektek egy aranyos kis történetet. Szóval.....amikor Faith a betegem lett...már akkor is egy ribanc volt.-nevetett fel- Na de! Játszotta a kis elérhetetlen, zárkózott lányt... Makacs volt, és inkább sajnáltatta magát ahelyett, hogy elmondana mindent ami miatt hozzám kellett járnia- itt egy kis szünetet tartott, és csak úgy elnevette magát.
-Pedig...nekem csak annyi hasznom lett volna belőle, hogy amint megbízik bennem jól megdugom!-megint felnevetett, de senki nem nevetett vele.
Nem bírtam tovább, és felzokogtam. Kezemet a számra szorítottam, és egész testemben rázkódtam.
Éreztem, hogy Harry magához akar húzni, de finoman kihúztam a kezem az övéből.
Felálltam, és a govábbra is mosolygó fiú elé léptem.
-Nem érdemled meg a boldogságot, Louis.-közöltem vele.
Meglepetten nézett rám. Aztán a következő pillanatban felemelte a kezét, és már csak a fájdalmat éreztem az arcomon.
Felpofozott.
-Louis a kurva életbe eszednél vagy?-hallottam a fiúk, és Fizzy üvöltését, de akkor már a bejárati ajtón kívül jártam.
Nem akartam nagyon elkószálni, hiszen nem ismertem a környéket. Ez London egyik gazdagabb negyede, én pedig még soha nem jártam itt.
Így hát csak a hatalmas hátsókertbe mentem. Csak ki kellett szellőztetnem a fejemet.
Az arcom még mindig égett, és le mertem volna fogadni, hogy jó piros is volt.
A zsebembe nyúlva szomorúan tapasztaltam, hogy nincs nálam a cigim.
-Faith! Hol vagy?-hallottam egy rekedtes hangot.
Harry.
Nem válaszoltam, hisz úgyis megtalál.
Igazam lett, mert néhány másodperc múlva egy meleg takaró landolt a hátamon.
-Köszi-suttogtam, és felnéztem rá.
Ő is leült mellém, és a kezembe adta a cigissobozomat.
-Fizzy mondta hogy adjam oda-tette hozzá, mire bólintottam.
Meggyújtottam egy szálat, és néztem, ahogy a dohány füstölni kezd.
-Mi történt miután kijöttem?-kérdeztem halkan.
Harry felsóhajtott.
-Fizzy lekevert egy jó nagyot Louis-nak, és felküldte az emeletre. A srácok felmentek beszélni Louis-szal Fizz meg elküldte a kurváját.
-Értem-mondtam rekedten.
Beleszívtam a cigimbe, és lepöcköltem róla a hamut.
-Te figyi....Én nem értek az ilyenekhez, de ha felfázol ezen a hideg kövön, nem hiszem, hogy sok jó lesz belőle.-nevetett fel.
Én is felkuncogtam.
-Nem érdekel. Csak ne keljen oda visszamennem.-vontam vállat.
Eldobtam a cigimet, és máris vettem elő a következőt, ám ezúttal Harry is kért egyet.
KAMU SEDANG MEMBACA
Just stay here with me [L.T.] (BEFEJEZETT)
Fiksi PenggemarA Psychiatrist második évada! Faith és Louis kapcsolata a fiú miatt ugyan megszakadt, de ha Louis belátja a hibáit, elég erős lesz ahhoz, hogy küzdjön a lányért? Faith meg tud benne bízni mégegyszer? Louis Tomlinson fanfiction. Minden szerzői jog fe...