_______
A RÉSZ 18+-OS JELENETET TARTALMAZ! CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE! A MONDATOK MIATT FELELŐSSÉGET NEM VÁLLALOK!
Jó olvasást!
A gif-et nem hagyhattam ki xdd
Anna xx
________
Faith szemszöge:
Rettentően izgatott voltam. Órákig főztem Louis-nak a kedvenc ételeit, és a hálószobát meg a hozzátartozó fürdőt is rendbe raktam.
Vacsorára spagettit csináltam, és brownie-t. Vettem egy márkás, drága bort, és szépen elrendeztem őket az asztalon.
A lépcsőt teleszórtam rózsaszirmokkal, és gyertyákat gyújtottam meg minden lépcsőfokon.
A hálóban félhomályt csináltam, lecseréltem az ágyneműt. Az éjjeli szekrényen szív alakba rendeztem a gyertyákat, és az egész szobát teleszórtam rózsaszirmokkal.
A fürdőben a kádba megengedtem a meleg vizet, és belenyomtam a habfürdőt. Benyomtam az egyik gombot, ami melegen tartja a vizet, majd ide is hasonló díszítést raktam, mint a többi helyre. A villanyt lekapcsoltam, csak a hangulatvilágítást hagytam égve.
Amikor mindennel végeztem, én is elkezdtem készülődni. Kisminkeltem magam, megfésülködtem, és felvettem egy fekete csipkés fehérnemű szettet, arra pedig egy világoskék miniruhát.
Hét óra fele felvettem a magassarkúmat, és még utoljára belenéztem a tükörbe.
Aztán lementem a konyhába, és mindent leellenőriztem.
Úgy tíz perc múlva hallottam a garázsajtó csukódását, majd a bejárati ajtó nyílt, és lépteket hallottam.
-Faith?-hallottam Louis hangját az előszobából.
-Konyha!-kiabáltam vissza izgatottan.
Hallottam a lépteit, ahogy erre jön.
Amikor belépett a konyhába, tekintete megakadt rajtam. Mosolyogva végigsimítottam a ruhámon.
-Hát ez...ezt miért?-kérdezte döbbenten, és tekintetét össze-vissza kapkodta a helyiségben.
Kuncogva közelebb léptem hozzá, és mivel a magassarkú miatt egy magasak voltunk, a szemébe tudtam nézni.
-Boldog hónapfordulót kicsim!-mosolyodtam el, és átkaroltam a nyakát.
Louis rögtön kapcsolt, és a derekamnál fogva magához húzott, hogy egy szenvedélyes csókot adjon.
Egyik kezemmel a hajába túrtam, míg az ő keze a fenekemre tévedt, és belemarkolt.
A szájába nyögtem, és meghúztam a haját, mire ő felmordult, és durvábban csókolt.
Levegőhiány miatt lihegve váltunk el egymástól.
-Bírd ki a vacsora végéig!-adtam egy puszit a szájára.
Az asztalhoz vezettem, és szedtem mindkettőnknek az ételből.
-Jó étvágyat!-vettem a kezembe a villámat.
-Neked is!-látott neki az evésnek Louis is.
Louis úgy habzsolt, mint egy óvodás. Mindene csupa tészta, és szósz volt, ahogy belapátolta az adagját.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Just stay here with me [L.T.] (BEFEJEZETT)
FanficA Psychiatrist második évada! Faith és Louis kapcsolata a fiú miatt ugyan megszakadt, de ha Louis belátja a hibáit, elég erős lesz ahhoz, hogy küzdjön a lányért? Faith meg tud benne bízni mégegyszer? Louis Tomlinson fanfiction. Minden szerzői jog fe...