Jeg ELSKER han

30 6 1
                                    

Marcus sto der bare og ga meg et 'kan du gå ut' blikk. Jeg gikk ut og ventet.
(Hedda pov)
"Marcus hva gjør du her?" Spurte jeg og så ned og fikk mange tårer. "Jeg er er for å si unnskyld! Jeg har tenkt på deg HELE tiden! Vert sekund, vert minutt, hver time! Jeg klarer meg ikke uten deg! Tilgi meg?!" Spurte han og gråt litt. Jeg syntes faktisk litt synd på han! Jeg ga han en klem og nikket ja som et svar. "Tilgir du meg?" Spurte han glad. Jeg nikket igjen og han kysset meg kjapt. "Vi er sammen ikke sant?" Spurte han og så på meg utolmodig. "JA SEFF!" Sa jeg og ga han en STOOOR klem. Jeg ELSKER han!
(Amalie pov)
Hva har skjedd med Martinus egentlig? Det ser ut som han liker Belaf?! "Martinus liker du Belaf?" Spurt jeg og han så på meg og så ned igjen. Han nikket svakt og jeg fikk mange tårer og løp inn i skogen. Skulle ønske jeg ALDRI møtte Martinus! Snudde meg og skulle til å løpe hjem da noen tok hardt tak i armen min.
(Martinus pov)
Jeg er en stor DUST! Jeg har ødelagt ALT mellom meg og Amalie! Jeg skulle ALDRI ha gjort dette! JEG ELSKER HENNE! Nå vil hun engang sikkert ikke se meg igjen! Jeg HATER livet mitt! Jeg løp bort til fotball banen og fant en ball og startet å trikse?! En gutt som Eide ballen tok den fra meg og gikk. Det var Johannes fra klassen. Han ga meg et stygt blikk og gikk mot guttene. Ahhhh nå vet sikkert ALLE det siden egentlig så spurte hun meg om jeg likte Belaf foran ALLE! Jeg HATER meg selv nå! Jeg gikk inn til skogen og hørte skrik?! Jeg gikk mot lyden og der sto Amalie og en gutt og klinte?! Jeg så det og løp da jeg snublet i noe. Plutselig ble alt svart?!

Jeg velger ALDRI deg!Where stories live. Discover now