"Vi vet ikke om han overlever?"

30 4 0
                                    

Martinus falt ned og jeg tok han imot før han falt med hodet på en stein. Jeg tok han og berte han til sykehuset igjen og da kom en lege og fulgte han til rommet.
-2t senere-
De har vært der inne GANSKE lenge nå! Så jeg vurderte å gå inn. Jeg reiste meg og skulle til å banke på da en lege kom ut med et trist fjes?! "Hva har skjedd?" Sa jeg med en tåre rennene ned over kinnet. "Vi vet ikke om han overlever?" Sa en lege og gikk. Jeg gikk inn og der lå Martinus mer blekere en før?! Jeg startet å gråte og satte meg på stolen. Jeg gråt skikkelig mye. "Martinus ikke gå fra meg! Du fortjener ikke NOE av dette! Jeg gjør det! Jeg har ALLTID ødelagt mellom oss! Jeg lover å ALDRI forlate deg igjen! Bare våkne!" Sa jeg og gråt enda mere. Da kom Marcus løpende inn og stoppet brått da han så Martinus. Han fikk en tåre og satte seg ned på en stol ved siden av meg. "Marcus! Jeg klarer ikke mer!" Sa jeg og slang meg rundt halsen hans. Han ga de samme gode og varme klemmene som Martinus ga meg. Jeg trakk meg og det samme gjorde Marcus og jeg så på Martinus. "Blir du med litt ut til kantina?" Sa jeg og tørket bort alle tårene. Han nikket og vi gikk ut. Det kom mange leger inn til rommet hans og trillet han ut? Jeg så på Martinus og stoppet legene og kysset han svakt på panna og gikk bort til Marcus igjen. En lege kom med et skjema om hva som hadde hendt med Martinus forbi oss. Jeg smug titta på det og legen gjemte det vekk og gikk til det andre rommet Martinus var i?! Jeg var i kantina da Hedda kom og klemte meg hardt?! "Jeg hørte hva som skjedde" sa hun og satte seg ved siden av Marcus. "Jeg vil bare ikke la han gå fra meg! Han har vert så snill med meg men jeg har sviktet han!" Sa jeg og spiste ferdig. "Han kommer til å bli bra! Det er jeg helt sikker på!" Sa Marcus og smilte skjevt. "Hvordan vet du det?" Sa jeg og så på han. "Han har ALLTID greid seg! Jeg skjenner han! Uansett hva så gir han ikke opp! Han elsker deg og går ikke fra deg! Hvis han VIRKELIG elsker deg så gjør han alt for å overleve bare for å være med deg!" Sa Marcus og holdt hånden sin på armen min. Da kom en lege, "er du Amalie?" Sa han og så på meg. Jeg nikket og så på han rart, "Vi har nyheter om Martinus!" Sa han og så på skjema sitt. "Det er at han ligger i koma siden det som har skjedd med han er veldig alvorlig! Det kan hende han ikke overlever men det er en liten sjangse til at han gjør det!" Sa han og gikk. Sa han nettop at han ligger i koma? Og at det er liten sjangse til at han overlever? Jeg hadde så mange spørsmål som surret i hodet mitt. Jeg tenkte måtte tenke positivt men det gikk ikke så jeg løp ut. Jeg løp tilbake til Marcus og Hedda og der satt........

Jeg velger ALDRI deg!Where stories live. Discover now