Hei! Jeg er Anastasia! Jeg har brune øyne og brunt hår. Jeg bor hos faren min som er alkoholiker og moren min flyttet med engang han startet med å drikke seg full! Jeg hadde en kjæreste som brukte meg og nå mobber han meg! Jeg har en hel arm med blåmerker og faren min har slått meg på ryggen så der har jeg større merker! Jeg er på skolen og folk driver nå og dytter meg fram og tilbake! Det ringte ut som betydde at jeg må hjem! Jeg syntes ikke akkurat at det er noe særlig gøy. Jeg tok med meg sekken og gikk hjem. Jeg tok en snarvei og var endelig hjemme. Pappa sto med et surt fjes og så på meg. "HVA BRUKTE SÅ LANG TID?" Sa han og bokset meg på kjeven. "D..d.." var det eneste jeg fikk ut og jeg skjente at jeg blødde ut på leppa. "DU SKAL VÆRE HJEMME MED ENGANG!" Sa pappa og skrek det i øret mitt. Jeg løp opp og han gikk etter meg og jeg låste døra før han kom seg inn på rommet men han slo den ned! Jeg la meg inntil hjørnet og han startet å knuse glass på meg! Jeg fikk mange merker. Skulle ønske jeg var med mamma! Jeg vil ikke leve med en sånn far! Jeg vil ha en ordentlig familie! Han fant fram en stor glass bolle og knuste den rett ned på meg og jeg startet å blø noe sykt. Jeg løp inn på badet og renset det og gikk ut da han sto foran døra mi og så på meg lurt. "JM! Du må ikke være redd!" Sa han og trakk meg godt inntil seg! "I..i..ik..." Var det eneste jeg fikk ut før han startet å kysse med på nakken. "Gå VEKK!" Sa jeg og prøvde å trekke meg unna men det var til ingen nytte. Han holdt hånda si på ryggen min oppå merkene og jeg skjente jeg ble veldig svimmel! Jeg følte meg ukomfortabel og fikk meg løs! Jeg løp inn på badet og jeg hørte noen gå og da jeg gikk ut igjen sto pappa der i bare boxeren! Jeg hørte noen braste inn dørs nede og det var politiet! "HJELP!" Fikk jeg ut og politiet tok håndjern på pappa og brakte han ut. Jeg var endelig borte fra han! "Vi skal finne en trygg familie til deg men inntil videre må du bo her!" Sa en vennlig politimann og gikk ut. Jeg har huset for meg selv! Da jeg så ned så lå ALT på gulvet! Jeg gikk ned og ryddet ferdig og pappa kom inn igjen? Jeg prøvde å gjemme meg men det hjalp ikke! Politi folka kom tilbake og brakte han ut igjen! "JM! Hjelp!" Sa pappa før han ble satt inn i bilen og kjørt bort.
KAMU SEDANG MEMBACA
Jeg velger ALDRI deg!
Fiksi PenggemarAnastasia er 14 år og har en veldig dårlig hverdag hjemme og på skolen! Hun bor hos sin far som er alkoholiker og moren har flytta. Hva skjer når hun flytter hjem til moren sin og møter sitt største kjærlighet? Bruker han henne, eller får han henne...