"DU ER SÅ DUST"

24 5 1
                                    

Jeg snudde meg og det var Martinus? "Martinus du har kjæreste og hva vil Amalie si??" Spurte jeg alvorlig. "Jeg...." Var det eneste han fikk ut. "Du?" Spurte jeg og så på han rart. "Jeg slo opp!" Sa han og så ned. "HVORFOR?" Spurte jeg litt sint. "Jeg liker en annen!" Sa han og fikk en tåre. "DU ER SÅ DUST!" Sa jeg veldig sint. "DU VET HUN NESTE. DREPTE SEG SELV PÅ GRUNN AV AT HUN VISSTE AT HUN SÅRET DEG SÅ MYE! da du ble lagt i Koma så skjønte hun at det var henne som skulle dø! Ikke deg! Og uansett så er hun der!!" Sa jeg og pekte på Amalie. Han snudde seg skjapt og så på henne med tårer.
(Martinus pov)
Jeg fikk mange tårer etter det Belaf sa og jeg så på Amalie med MANGE tårer. "Jeg er sinnsykt lei for det!!" Sa jeg og skulle gi henne en klem før hun gikk et skritt bakover. "Martinus! Det du gjorde vil eg ALDRI tilgi deg for! Du virkelig såret meg! Jeg trudde vi ikke skulle få sånne problemer!" Sa henne med en myk stemme. "Jeg er SKIKKELIG lei for det! Du er den beste jenta i verden!!" Sa jeg og ga Amalie et kyss på kinnet før jeg gikk. "Martinus VENT!" Sa Amalie og stoppet meg. "Vil du fortsatt være sammen?" La henne til og smilte. Jeg fikk opp et stort smil og ga henne en stor klem. "JA!"
(Hedda pov)
Marcus hadde slått opp og jeg satt hjemme og hyl gråt. Jeg så noe treffe vinduet og falle ned igjen. Jeg ble veldig redd og så gikk strømmen så jeg tok på Flash og gikk mot vinduet. Jeg så ingen ting der og det traff vinduet igjen? Jeg ble skikkelig redd og gikk til sikring skapet og tok på lyset. Så gikk jeg ut og bak huset sto Marcus? "Marcus! Er det du som gjorde det?" Spurte jeg irritert

Jeg velger ALDRI deg!Where stories live. Discover now