Hvem kan det være da

27 4 1
                                    

Han ristet på hodet og så på meg rart. "Hva er det egentlig?" Sa han og så på meg men et rolig blikk. "Du er greia! Du har faktisk ødelagt livet mitt! Du MÅTTE slå opp!" Sa jeg og løp før han i det hele tatt rakk og stryke meg på ryggen. "Men.." Var det eneste han fikk sagt før jeg var borte. Det var noen som dro meg til siden og det var noen med en slags svart kappe og alt var svart. "Du skal høre på meg!! Du skal ikke gi et blikk mot Marcus og du skal ignorere han og BARE være frekk!" Sa personen med en VELDIG mørk og skummel stemme. Sånne mørke stemmer i filmer. Jeg nikket svakt med store øyne og jeg løp hjem. Marcus så på meg rart og gikk etter hvert. Stakkar Marcus da! Han har ikke akkurat gjort noe galt men det eneste han har gjort er å slå opp. Det hadde vært værre om han hadde drept noen eller no sånt! Da hadde jeg ihvertfall hørt på personen! Men Marcus er faktisk ganske snill!!
-neste dag-
Jeg gikk med Amalie og Martinus til skolen og Marcus var bak oss. Alle stirret på Marcus og en spesiell person hadde et lurt blikk vendt mot han. De alle sammen så på den samme videoen om at Marcus hadde bokset noen til døden?! Jeg så på Marcus med tårer og løp inn. Han hadde mange tårer da han så det?! Jeg løp ut og så en ring rundt noen? Da jeg kom fram var det Marcus alle drev og sparket?! "FLYTT DERE!" Ropte jeg og alle gikk. "Marcus hva driver du med? Går du rundt seriøst og bokser folk til døden??" Sa jeg litt sint. Han reiste seg og løp inn? Han er ikke den Marcus jeg skjenner nei! Jeg gikk bort til Martinus, Amalie og Belaf som snakket om det med Marcus.
(Marcus pov)
INGEN tror meg! Jeg har IKKE gjort det! Jeg vet engang ikke hvem personen ER! Men hvem kan det være da? En person har redigert en video og latt det se ut som at det var jeg som bokset personen! Jeg har ALDRI gjort noe sånt i HELE mitt liv!! Jeg har jo aldri vært SÅ frekk før! Det eneste frekke jeg har gjort er å slå opp! Det er det MANGE gutter som gjør! Jeg gikk ut og det var en person med et lurt blikk og det var en ny video som var ute? Jeg så på mobilen og det var jeg som koblet en person ut av en maskin på sykehuset som hjelper den i å puste? Og det ble sendt MASSE spam til meg om andre videoer som IKKE var sanne! Jeg løp hjem og gråt. Det var en hel squad med MANGE folk med svarte klær og da kom det tåke og en person med svarte klær kom fram?! Personen stoppet og hadde en mørk stemme og viste til slutt ansiktet sitt og det var.........

Jeg velger ALDRI deg!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz