Son sınıf olduğumuz için derslerimize ağırlık veririyorduk etütler falan arada sırada seçmeli dersler falan yapıyorduk herkes istediğini seçiyordu bende drama ve sporu seçtim sonuçta daramada iyiydim ve ben Muslera hastası olarak bide yetenekli oluşum genlerimde olsa gerek tek kelimeyle kalede erkeklere taş çıkartırım .Bunlar böyle devam ediyordu.
Ben bunları düşünürken sınıfa girmiştim ve kuzey cam kenarında en arka sırada oturuyordu Kuzeyle göz göze gelmemeye çalışıyorum ama ne yazıkki göz göze gelmiştik ve bana kısık gözlerle baktı beni tanıdı ondan uzak durmam gerekiyor. Deryanın babası onlar için pek çetin değiller demişti baksan zaten dıştan yaklaşma yerim der gibiler .
***
Zil çalınca sırama gelip oturdum yazılıydı ve matematik en sevdiğim ders .Hoca elinde kâğıtlarla sınıfa girdi ve hiç yapmadığı şeyi yaptı ve yerleri karıştıracaktı.Bende kimle oturacağımın söylenmesini bekliyordum o anda şeytan durtmuş olacak ki aklıma ya o sırıkla oturursam valla sıçtık.Ve o beklenen an geldi hoca Cansu dedi ve kimle oturacağımı söylerken adamın ağzına bakıyordum ve bir yandan dua ediyordum biranda hocanın ağzından o sihirli sözcük döküldü yada benim ölüm fermanım desek daha iyi olur ve KUZEY demez mi.
Dediği anda benden bir ses yükseldi
"Nee?" sınıftaki herkes bana dönünce biraz sesli hakta bağırmış olabilirim ama benim elimden gelen bir şey değildiki her insanda bulunan reflekslerden dolayı bütün suç reflekslerin ..Hoca bana dönüp
"Cansucum bunca arkadaşın sesini çıkarmadı senin bir itirazın mı var?" dediğinde hemen
"Hayır hocam yok sadece reflekslerin suçu" dediğimde bu kız ne diyor gibi baktı tamam biraz aptal olabilirim ama off kabul ediyorum fazlasıyla aptalım ama elimden gelen bir şey değil ki.
Kaderime razı olup sıraya doğru ilerliyordum Kuzey denen sırıkta bana bakıyordu bir insan nasıl olurda gözünü dahi kırpmadan bakabilirki gerçi Kuzey insanmıydı ondan bile süpheliyim.
"Neden benden kaçıyorsun küçük hanım?" mı demişti az önce yoksa ben mi yanlış duydum ona baktığım göz göze geldik ve korkmadım değil simsiyah gözleriyle resmen beni delip geçiyordu tamam anladım bu kadar bakışma yeter az önceki hayal değil gerçekti bende ;
"Kaçtığım falan yok şuanda resmen sallıyorsun Sırık Bey "
Değince beni boğazlayacak sandım kaşları çatılmıştı. Opss demek ki sırık denmesinden hoşlanmıyordu sonra konuştu;
"Beni hafife alma bana borçlusun benim sayemde nefes alıyorsun şimdi bu borcu ödeme vakti "dedi ve güldü ama o gülüş resmen yaktım seni kızım gülüşüydü. Kendimi toparlayarak hemen atağa geçtim ;
"Sana teşekkür edince sen demedim mi teşekkürlük birşey yok diye" dedim ve tek kaş ımı kaldırdım ve sırıttım zafer kazandım sandım ve sonra
"O zaman canım öyle istiyordu şimdi böyle sonuçta canını kurtardım bana borçlusun ve emin ol bana borçlu kalmak istemessin"deyince tamam yeter artık bu kadar uzatmaya dedim ve
"Ne istiyorsun?"diye sordum
Bu sever Kuzey zafer kazanmışcasına güldü ve zaten zafer kazanmıştı lanet olası sırık. Bana dönüp kendinden emin bir şekilde;
"Sınıfın matematik uzmanı dediklerini duydum sana hep yazılılarda 100 alıyormuşsun ne yazik ki benim matematiğinde 0 şansa gelki yanımda matematik dehası oturdu bu durumda sende bana matematikte biraz yardımcı olursun artık "deyince ben sok ben bugüne kadar kopyanın k'sini çekmedim .
"Sen ne saçmaladığın farkında mısın hoca görürse adım çıkar kopyacıya-"derken parmağını dudağıma koyup susmamı sağladı ve geri çekildi kalbim deli gibi çarpıyordu o anda kalp krizi geçirebilirdim . Aman ne saçmalıyordum ama şuanda konumuz bu değildi .
"Bence yapmalısın hem de en arkada oturuyoruz kimsenin ruhu duymaz dediğim gibi bu kopya değil ufak bir yardım ve bana borçlu kalmaktan iyi bir daha tekrarlamam" dediğinde hocaya baktım yerleştirme isi bitmişti ve kağitları dağitmaya geçmişti Kuzey'den gerçekten tırsmaya başladım ve ona bulaşmamak için kabul ettim hoca bize de kağıtları verip yerime geçtim yapmaya başladım ve benim yaptıklarımı Kuzey de kendi kağıdına geçiriyordu bilerek 3-4 soruyu yanlıs işlem yaptım ve yanlış isaretledim tabi Kuzey buna kandı kendiside aynısını yaptı bu yaptıkları zaten onun geçmesine yardımcı olurdu. Onun gitmesini beklemeye başladım beklenen an geldi ve hocaya kağadı verip cıktı. Bende hemen yanlış işaretlediklerimi silip doğrusunu yaptım ve hocaya verdim.
Bu işinde atlattık belya bulaşmadan beladan uzak durmam lazım yoksa babam benni kıtır kıtır keser o yüzden Kuzeygilden uzak durmam en iyisi ..
*Isn beğenirsiniz oy ve özellikle yorumlarınızı bekliyorum hepiniz seviliyorsunuz 😘❤❤*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK YILDIZ #wattys2017 #wattys2018
ChickLitBirbirinden ne kadar kaçmaya çalışsalarda aşk onları birbirine çekiyordu Kuzey ve Cansu bu işin sonu nereye varacağını bilmeden bir yola girerler Cansu Kuzey'in duvarlarını yıkıp kendisini içeri alacak ve o duvarı tekrar örecektir Cansu ve Kuzeyi...