5.BÖLÜM

246 260 162
                                    

Yazılıdan çıkıp kantine gidecektim açıkmıştım .Kantine doğru yürümeye başladım nasılda kandırmıştım onu ama tuhaf olan cabuk kanmasıydı .Kanmış sandım galiba çünkü Kuzey karşıdan sinirli bir şekilde geliyordu onu görmezden gelmek en iyisi diyip her zaman ki gibi önüme bakarak yürümeye başladım .
Kuzey kolumu tutup sıkmaya başladı ne sanıyordu ki kendini hemen;

"Sen kim olduğ-"derken ağzıma lafı sokup

"Bana kandırmaya çalıştın   "diye kükredi resmen

"Sana gösterdiklerimle zaten geçersin fazlası zarar "dedim ama demez olaydım kolumu daha da sıkıyordu hayvan gücü var resmen!

"Bana bir daha yalan söylersen senin için hiç iyi olmaz küçük hanım!"demez mi gözünden  bir duygu  anlanmıyordu zaten gözü siyah rengti şimdi o gözlerde karanlık vardı.

Ben bişey diyemeden arkasını dönüp gitti kolum kesin moraracaktı o görür gününü herkes ondan korkabilir o kimki ama ben ona boyun eğmeyeceğim...

****

Okuldan sonra evi gittim birşeyler planlamamız lazımdı . Hemen kapıyı açıp içeri girdim üvey annem zaten giyim mağzası vardı o yüzden evde değildi.

Anahtarı her zaman ki yerine koyup odama çıktım hemen gardolaptan pjama takımımı aldım bunlar en sevdiğimdi siyah pijama takımının üstünde büyük mavi ayı ve etrafımda küçük ayıcıklar vardı giyindikten sonra kendimi yatağa attım ve hemen telefonu alıp Berrak'ı aradım ikinci çalışta açtı;

"Berrak bize geliryon işimiz var"

"Ne işi kızım ya ne çeviriyorsun sen yine "

"Berrak geliyorsun nokta."

"Tamam basimin belasi geliyorum "

Diyip telefonu kapattı Kuzey manyağı kolumu morarttı o görür öyle bir plan kurcam ki bi daha bana yaklasamaz .

****

Berrak gelmişti ve su anda yatağımın üzerinde ona olanları anlatıyordum. Anlatmam bitince ;

"Sen niye bana demedin ki kızım ya .
O çocuk sana zarar verirse ama aklıma bir fikir geldi  ona öyle bir şey düşüm ki insan içine çıkamaz .Bir dakika bekle." dedi ve gitti .

Ne yapacaktı acaba valla Berraktan korkulur onu da diyim. Berrak bir telefon konuşması yapıp geldi . Ve ;

"Biraz sonra haber gelecek bekleyelim. "dedi

"Kimle konuştun sen "diye sorduğumda ;

"Deryayla bana borcu vardı simdi ödüyor ama babasının odasına gidip bazı dosyaları karıştıracak ."diyince;

"Sen ne yapmaya çalısıyorsun . O kıvrak aklında ne var ?"dedim .

"Bekle ve gör "

"Bak sakın kötü birşey yapma!"

"Sen bana güven "dedi  .

Isn kotu birşey yapip dahada suyunu çıkarmaz .En azından öcümü alacak bir yolla .Bu yolu Berrak buldu ve bana söylemedi acaba neydi ama ona güveniuordum en yakın arkadasimdı.

***

Berrak bana ne yapacağını söylemedi birkaç  saate öğrenirsin diyip gitmişti bende ne yaptığını öğrenene kadar biraz Kore filmi izleyim dedim . Laptopu ve kulakliği alip odama gittim .Odama girip kapıyı kapattım ve kendimi yatğa attım . Ki Hong Lee nin filmlerini izliyordum .

Birkaç film art arda izlemiştim resmen ki Hong Lee nin filmlerine dalinca zamanıda unutuyordum. Hemen laptopu kapatıp elime telefonu aldım ama Berrak tan bir haber yoktu .Öğrenmem gerekiyordu bu kız ne çeviriyordu .Hemen Berrak'ın numarasını tuşladım ve ikinci çalış ta açtı ;

"Berrak Kuzey'e n'yapcaksın ? Aklından ne geçiyor ?" dedim

"Kızım sen herşeyi bana bırak o insan yüzüne çıkamayacak bana güven." dedi.

"Ne zaman öğreneceğim ?  " dedim .

"Birkaç saate gece yarısında herkese göndereceğim ."

"Ben o zamana uyurum ama simdi atsan merak ederim ."

"Sende sabah öğrenirsin canım n'pacaksı. "

"Tamam hadi iyi geceler sana güveniyorum hadi öptüm "dedim ve telefonu kapattım .Bir mesaj vardı babamdan dı ; "Kızım biz geç geleceğiz şirkette toparlamamız gereken dosyalar var annende bana yardıma geldi .Sen bizi bekleme yat .Kapılarıda kitle . Öpüyorüm kızım" yazıyordu biraz korksamda elden gelecek birşey yok .

Bonyaya gidip işlerini hallettikten sonra ısığı kapattım ve yatağa girdim.

***

Uykuya dalmıştım rüya bile görmeye başlarken yatağın kenarındaki bir hareketlenme hissetmistim.Kimdiki kalbim boğazımda atıyordu resmen arkamı dönmeye çalışırken bir el gözümü kapattı .Tam bağaracakken ağzıma bir şey kapattılar .Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu aklım bulanıklaşmaya başladı .Birkaç dakikaya kalmadan gözlerim iyice kapandı.Her yer karardı......

***Umarım beğenirsiniz oy ve yorumlarınızı bekliyorum hepinizi öpüyorum ,seviliyorsunuz ❤❤***

KARANLIK  YILDIZ  #wattys2017 #wattys2018 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin