9.BOLUM

116 142 21
                                    

İsn begenirsiniz hepinize kucak dolusu sevgiler 😘😍❤

Allahım bu çocuk ne demişti ? Yoksa biraz önce ben yanlis mi duydum .
Bizim Sırık Kuzey ne demişti öyle rekorlar kitabina adım yazılmalı çünkü o duvarları yıkmıstım .
Allah allah ben ne sacmalıyorum ya o çocuk beni kacirmisti .
Sonra hemen cevapı yapıstırdım:

" Benimle ilgilenmiş gibi yapmama gerek yok sonuçta sen beni kacirdin ."

Dedim o anda eksi haline dondu , neydi bu ya çift kişilikli şizofren resmen ya . Bana donup :
"

Evet şimdi konumuza gelelim küçük hanım" dedi
Allah'ım ya bu neydi küçük hanim, kucuk hanım,... Boyle diyince gözlerimi devirip : "Bana küçük hanım demeyi kessen " derken aklıma ailem geldi , babam deliye donmustur hemen : " Ailem deliye donmustur haber vermem lazim "

İns Kuzey insaflıdır yoksa yandık gerçi bu insandan insaflı olmasını beklemek pek doğru değil ama .
Sonra Kuzey telefonu cikarıp önüme koydu . Ben sok ya ama ardından hemen ekledi : "Kısa kes , ve biseyler uydur eğer birsey caktırırsan bu sefer elimden kurtulamassın küçük hanım."
Allahım bu ne ya küçük hanım deli edecek bu çocuk beni aman neyse babama haber vermem lazım.

Hemen telefonu elime alıp babamın numarasını tusladim , bir kaç kere çaldıktan sonra açıldı hemen :
" Alo baba " dedim ama karşıdan bir bayan sesi ve hayatimin en kotu haberini verdi :
"Bu cep telefonun sahibi gece geç saatlerde geçirdiği trafik kazasında yanında eşi ile hayatını kaybetti "
O anda dünyam dondu gözüm karardi ve hic bi şey soyluyemedim .

* KUZEY*

Noldunu bilmeden Cansu'nun ellerinden telefon düştü , kafasını ellerinin arasına alıp ağlamaya başlayınca ne olduğunu anlamadım .
Napacaktım ne duydu acaba o Telefonda hic bi şey bilmiyordum.

Oturduğu kanepeye doğru ilerledim , yanına oturdum ne yapacagimi bilmiyordum o an içimden sarılmak geldi belki bu ise yarardı diye düşündüm . Sonra benim bile kendime şaştıgım bir hareket yapıp onu kollarımın arasına aldım .
İyi gelmis olacakki bana sarılıp ağlamaya başladı , sabırla aglamasının bitmesini bekledim .

Sonra duyduğum ses beni kendime getirdi ve Cansuya döndüm "Annem ben küçükken olmuştu , bana babam çok iyi bakti onu çok seviyordum beni Merak etmemesinin sebebi ise ölmüs olması " demesiyle hıckırarak ağlamaya devam etti . Çok aglamisti bu yüzden bitkin düşüp kucagimda bayıldı.

Masum bir kızın bunlari yasamasindaki sebeb neydi Allahım o bunları kaldirabilecek kadar güçlü değil ki .
Ondan intikam almak için buraya getirmiştim ama şimdi onu kucagimda yatak odasına goturuyordum ben bu değildim ama ona olan intikamimi bir kenara bıraktım .
Cansu'yu yatağa yatirip üstünü orttum ailesiyle ilgili bilgi almak için bir kac telefon gorumesi yapmam lazimdi bu yüzden disari çıktım.
Cansu cenaze işlemleriyle ugrasamazdi acaba akrabalari var miydi ? Eğer yoksa bunu benim halletmem lazim olacak .


KARANLIK  YILDIZ  #wattys2017 #wattys2018 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin