Hepinizden öncelikle özür dilemek istiyorum .Bolum geç geldi .
Anlayışınız için çok tesekkur ederim şimdiden .
İnşallah bu bolumu begenirsiniz.
Hepinizi çok seviyorum iyi ki varsınız💕*KUZEY*
Cansu'nun ateşi vardı hemen aşağıya inip bir kaba ılık su koydum bir bez aldım . Ben birşey unutmustum ama ney ? Allah belamı vermesin ateşini ölçmek için ateş olcer lazımdı eee ama evde var mıydı ?
Hemen Berat'ı arayıp öğrendim varmis : salonda cekmecenin en üstündeymis .Hemen gidip aldım ve direk Cansu'nun uyuduğu odanın olduğu tarafa ilerledim .
Kapıyı acıp içeri girdim daha uyuyordu çocuk gibiydi .
Hemen yattigi yatagin kenarina sandalyeyi çekip oturdum . Bezi suya bastırıp , suyunu sıktıktan sonra alnına koydum.Ondan sonrada ateş olceri koltuğunun altına koydum ve olcemesini bekledim .Ateşi 39,5 tu hemen hastaneye goturmeliydim kucagima alıp direk asagiya indim . Evden çıkıp arabaya doğru gittim kapıyı açıp onu arka koltuğa yatirdim dikkatlice ve hemen bende koltuğa geçip arabayı calıştırdım hastaneye doğru yol almaya basladık.
***
Su anda Cansu'ya serum takmışlardı ateşini kontrol altına aldılar bu arada yanıma Selim Abi gelmişti .
"Kuzey oğlum Cansu ailesini teşhis etmesi lazımmıs . Bide Almanyada bir amcası varmış ben ulsatım adama ilk uçakla geleceklermis . Sen bu kızı nerden buldun bir anlatsana ."
" Valla Selim Abi ben bu kızı sıkıştırmak için kacırmıstım . Ama konusamadan babasının ölüm haberini aldı .
"Ne intikami , ne yaptı ki bu kız sana? "
"Selim abi bizim okuldan atılmamız için herkese gece bir mesaj göndermiş benim önceden yaptıgim bir olayı yazmış bende bunu öğrenince kafayı yedim o yüzden kacırmıstım ."
" Bu kadar masum kızın senle ilgili boyle bir şey yapması biraz garip be oglm bir dinle ilk önce kızı "
"Tamam abi öyle yapacam "
Napacaktım ki zaten başka hemen kza sorgusuz sualsiz kotu şeyler mi yapacaktım zaten ben bir kıza bunu yapmam ama kızların hic birinede güvenmem.
O sırada doktor Cansunun odasına girdi ne olduğunu anlamadım bağırıyordu .
Hemen bende içeri girmeye çalıştım ama izin vermediler doktorun çıkmasını bekleyecekmisiz aman ne güzel !Ben o arada bizim cocuklara mesaj attim ve Cansu'nun arkadasini da alip geleceklerdi onlar gelene kadar bende asagiya bir kahve almaya gidim dedim ve kafeterya ya doğru yol almaya başladım ..
Bölümler kısa geliyor bu durum için çok üzgünüm ama bir kaç bolum sonra uzun bölümler atacağım anlayisiniz için şimdiden çok tesekkur ederim hepinizi seviyorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK YILDIZ #wattys2017 #wattys2018
ChickLitBirbirinden ne kadar kaçmaya çalışsalarda aşk onları birbirine çekiyordu Kuzey ve Cansu bu işin sonu nereye varacağını bilmeden bir yola girerler Cansu Kuzey'in duvarlarını yıkıp kendisini içeri alacak ve o duvarı tekrar örecektir Cansu ve Kuzeyi...