10.BOLUM

115 110 7
                                    

*KUZEY*

Cansu'nun üzeri örtüp odadan çıktıktan sonra Selim Abi yi aradım .
Selim Abi , babamdan daha çok guvendigim biriydi küçükken benim söförlüğümü yapardi ama benim isteyim üzerine benim sağ kolum gibi olmuştu . Bu yasa kadar ayakta kalmamı sağlayan tek insan o .

Hemen onun numarasını tuslayıp aradım ikinci calısta açtı :
"Alo , Selim abi ."

" Efendim Kuzey oğlum , nasılsın nerrdesin?"

"Abi sen onu bunu bırakta sana isim düştü yine ."

"Anlat Kuzey seni dinliyorum "

"Abi Cansu Derin kızın babası kaza geçirmiş ve ölmüş akrabası fln var mı bilmiyorum .  Senden isteğim akrabalrı fln var mı öğren ve eğer yoksa  hastaneye gidip islemleri halledebilir misin abi? Ha abi sey bide bizim çocuklara haber verip okulla konusur musun ?

"Tamam aslanım hallederim de bu kız kim? "

"Abi uzun hikaye sonra anlatsam ? "

"Tamam bakalım benden kacisin yok bunu unutma . Kız yanında mı?"

"Evet abi yanimda ."

"Tamam dikkat edin , ben sana haber veririm. "

"Tamam abi"

Diyip telefonu kapattım ve cepime koydum.Ben napıyordum boyle , bahane o kızdan onla neden ilgileniyordum ki? Ama icimden bir seste bu kıza bakmalısın diyordu .

Off off napacaktım ben , bir suru isin içinden birde bu kız cıktı. Gitmem gereken antrenmanlara bile gitmedin . Aman neyse onu hallederim bir şekilde ama bu kızı tek bırakamam bu bana yakışmaz ben Kuzey Arslan'ım .

Yavaşça kapıyı açıp içeri girdim daha uyanmamıştı.Yatağın kenarındaki koltuğu geçip oturdum uyanmasını bekleyecektim başka carem yoktu.

Telefonu cepimden cıkarıp bizimkilere mesaj attım .
O anda Cansu sayıklamaya başladı , terlemistide yanına gittim ve onu uyandırmaya çalıştım.
"Cansu , Cansu ,.."
Bir kaç kere terkrarladıktan sonra gözlerini araladı.
"Kuzey babam ölmemiş demi hepsi yalan" Dedi ben ne diyecektim simdi .

"Cansu maalesef , çok üzgünüm ama baban ölmüs "

Bana baktı , zaten aglamaktan gözleri kan canağına dönmüştü .

"Kuzey babamın yanına gitmem lazım onu tek bırakamam nolur beni ona götür ."

" Tamam Cansu, ama sen biraz dinlenmelisin ben bir haber bekliyorum haber gelsin goturecem söz ."

Dedim , bana bakan o gözlerle sanki küçük bir çocuk gibi kafasını salladı çok cabuk agliyordu yine gözleri dolmuştu . Sonra yatağa tekrar yatırdım . Çok terlemisti elimi anlına koydum ateşi vardı.Sonra hemen:

" Cansu sen simdi burada yatiyorsun kalkmak yok " dedim ve asagıya ıslak bir  bez almaya indim ateşini dusurmem lazımdı.

Isn begenirsiniz ,bolumler kısa oluyor bu durum için üzgünüm hepinizi seviyorum ve yorumlarinizi bekliyorum 😘💞❤

KARANLIK  YILDIZ  #wattys2017 #wattys2018 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin