**KUZEY **
Odama girip gardolabıma açıp içinden siyah bir pantolonumu ve siyah beyaz kareli bir gömlek aldım .
Zaten odada kimse olmadığından üstümü banyoya gitmeden degistirdim. Çıkarkende siyah ceketimi , cüzdan , evin ve arabanın anahtarı almayıda ihmal etmedim .Evden çıkıp evin önünde park halinde olan siyah jipime bindim ve direk olarak bizim grubun olduğu mekana yola çıktım.
5-10 dk'lık yolculuğun ardından büyük bir kafenin önündeydim .
İçeri girip Koray ve Selin ' i gördüm yanlıranına gidip selamlastim .
İkisininde yüzleri asıktı."Ne var sizde ?" diyince ikisi de birbirine baktı..
"Abi görmedim mi telefona gelen mesajı ? " diyince telefonu cikarttim .
Telefonu dun kapatmistim.Hemen açma dusuna basıp açılmasını bekledim.Açılınca gizli bir numaradan bir mesaj vardı.Hemen okumaya başladım . Bu neydi böyle lan.
"Bu şaka mı ,kim yaptı bunu lan? " Diye bağırınca Selin biraz korktu Koray alismisti ama .
"Abi altında C.D yaziyor bizim okuldan kesin bir arastirmamiz lazim.Berata haber verdim biraz sonra burada olur ."
Hayatim zaten berbat geçmişti alisiktim bu zamana kadar kimse beni yıkamadı ama simdi . .. Off ben ne diyordum bunu da halledirim alışığım tek olmaya küçükken annem beni birakip gitmişti babamda ayyaş amcamin yanina birakmisti , işe gidiyordu bize bakmak için calisiyirdu güya ama bitek para değil benimde sevgiye ihtiyacim hardi .
Yatacak yer yoktu sokakta yattim tişortle kışın ortasında .
9-10 yaslarinda annem tekrardan karsiniza cıktı onun yanina ankara gittim sonuçta annemdi pişman olmuştu orada en kotu mahalleydi bana ya bir gruba katıl yada kendi grubunu kur dediler . Bende kendi grubumu kurdun . 1 günde elliden fazla kavga ettim kendi grubumu kurdum . Derslerim önceden çok iyiydi ama bir desteğim olmadigi için sonradan kötüleşti lisede çok kotu bir okulu kazandım . Gittiğim okulda derslerle alakam yoktu onun yerine basketbola sardım boyumun verdiği avantajla çok iyi oynuyorum .
O cocuğu da bilerek oldurmedim Alllah kahretsinki öldü kurtarmak için elimden gelen herşeyi yaptim çocuk aklımda birşeyler yapmaya calistim ama olmadı. Ondan sonra 2 yıl ıslahevinde yattim çok kotu bir yerdi hatirlamak bile istemiyorum herşeyi unutmaya calısıyorum .
Psikologum boyle yapnisti .
Sonucta babam sonradan isleri büyütüp kendi şirketini actigindan bir psikoloğun vardi .
Benim hic parada gözüm yoktu zaten .Koray ' ın telefonu çalınca kendime geldim . Koray telefonda biseyler konuştuktan sonra bana dönüp:
" Abi kızın adı Cansu Derin bizim sınıftaki " dedi .
O an kan beynime sıçradı demek küçük hanım benden intikam almak istedi ona gosterecegim benimle oynamak neymiş .
Hemen Koray'a " Bana o kızın adresini , sıvı uyutucu ve bir bez bul cabuk ! " dedim . Koray" Abi napacaksın onları " dedi bende " Sen orasını bana bırak , sen dediklerimi yap bana yeter gerisi bende . Ha bide bana bir bos ev bulun ." dedimKoray hemen dediklerimi yapmak için bir kaç telefon görüşmesi yaptı ve Selin'ide alıp bir yere gitti . Onlar benim için değerliydi hepsini kardesim olarak gördüm . 5-10 dk bekledikten sonra gelebildiler .
Hemen arabaya atlayıp elimdeki kagıttaki adrese doğru yola ciktim . Bulmam fazla zaman almadi zaBirazevde ısık yanmiyordu demek ki yattılar saate baktığımda 2 ye geliyordu uyumalari normal .
Hemen kapiya gittim kilitliydi eskilerin verdiği tecrübelikleriyle açmayı basardim daire no 5 di .5. Daireye vardigimda o kapiyida acmam zaman almadı zaten ses dahi cikarmiyordum .
Cansunun odasını bulmustum sonunda içeri sessizce girip bakindim yatmisti arkasi donuktu bu isimi kolaylastiracaktı . Hemen elime bezi alıp üstüne uyutucuyu döktüm yatacaga yaklaşıp zaten ne olduğunu anlamadan uykuya daldı..
"Biraz geç oldu kusura bakmayın" sınavlar fln vesayre Isn begenirsiniz eksik bulduğunuz yeri söyleyin yorumlarinizi bekliyorum
Hepiniz opuldunuz 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK YILDIZ #wattys2017 #wattys2018
ChickLitBirbirinden ne kadar kaçmaya çalışsalarda aşk onları birbirine çekiyordu Kuzey ve Cansu bu işin sonu nereye varacağını bilmeden bir yola girerler Cansu Kuzey'in duvarlarını yıkıp kendisini içeri alacak ve o duvarı tekrar örecektir Cansu ve Kuzeyi...