Öncelikle desteklerini için çok tesekkur ederim hepinizin youmlarini ve oylarinizi bekliyorum hepiniz seviliyorsunuzu ❤😍
*KUZEY*
Cansuyu evden cikarmak kolay olmuştu evde ailesi yokmuş zaten bu benim isimi daha da kolaylastirmisti .
Cansuyu sırtlayıp arabaya götürdüm zaten çok hafifti .
Arabanın arkasına yerleştirdim zaten hemen uyanmazdi , 3-4 saate uyanırdı.Onu alıp Koray'ın bulduğu bos eve götürecektim .
Ev İstanbul'un cikisinda bir dağ eviydi Koray'ın arkadasinin yazlik eviymis .
Koay'ın attigi konuma gore bulmam fazla uzun sürmedi anahtarlar Koray'ın dediğine gore penceredeki saksının altındaydı.
Arabayı park edip Cansuyu sırtladıktan sonra anahtarları bulup kapıyı açtım .
İçeri girip yatak odasına Cansuyu yatırdım. Yüzü bebek gibi masumdu, çok güzel sacları vardı.
Ne düşünüyorum ya ben ? Ben o kızdan intikam almak için kacirmistim onu . Hem ben sevmeyi bilmiyorum ki ben daha bu hayatta sevilmek nedir onu bile bilmiyorum.
O yüzden de kimseyi sevmiyorum benim elimde olan bi şey değildi bu .
Cansu'nun üstünü örtüp içeri geçtim kapıyı kitlemeyide ihmal etmedim anahtarlari copume atıp kanepeye yayıldım. Sonra kendimi uykuya teslim ettim.
*******
*CANSU*
Gözlerimi actigimda başka bir yerdeydim bu , benim yatagım değildi .
Hem en son yatagımın kenarında bir çökme hissetmistim .
Hemen kalkip etrafa baktım ses cıkarmamaya özen göstererek evi gezinmeyi basladim .Acaba evde kimse yok muydu bos , muydu ? Derken kanepede yatan birini gördüm .
Hemen kanepeye doğru ilerledim yüz ustu yatiyordu . Kafamı uzatip yüzünü görünce pörtlek görmüş gibi yerimden zıpladim . İyikine elimle agzimi kapattim yoksa uyanirdi .Tam geri geri giderken biseye carptim ve yere kapaklandim lanet olası sehpa gormemisim . Allah kahretmesin sırık uyanmış ve beni öldürecek gibi bakıyordu. Hemen atılıp
"Sadece sırık degil sırık bir sapıksın beni neden kacirdin lan "
demiştim bunu ben demiştim içimdeki zeyna dısarı cıktı .Ama galiba hic ise yaramamisti çünkü daha sert bakiyor ve üzerime üzerime geliyordu .
Tamam simdi resmen sıcmıstık . Kalcamin acısından kalkmayıda unutmustum off off su anda tam onumdeydi kafami kaldirip yüzüne baktim.
Tam elini kaldiriyordu vuracak mıydı acaba ? Bende ellerimi kendime sper edip konusmaya basladim ." Ben valla kotu bi şey yapmadim ozur dilerim ben onu bilerek demek istememistim vurma valla bak . Hem ben birşey bilmiyorum benden ne istediği bilmiyorum . Bak.."
Derken ayaklarim yerden kesildi ama bu sırıktı boyu çok uzun benim zaten yüksekten korkum var hayvan iste hic sormuyorki o istese ben kalkardim aman ben ne diyordm .
Hemen " Bırak ya benim yükseklikten korkum var " deyip sırtıni ve kalçasıni yumruklama basladim sakın oyle birşey dusunmeyin sapık fln değilim .Yüksekten korkunca aglamaya baslamistim elimde değildi ağlamamak napim.
Bunu anlamis olacak ki beni indirip yüzümü ellerimin arasina aldi boyu uzun olduğu için eğilip yüzüme baktı .Ama bu ne yapıyordu böyle bir an gozlerim dudaklarina kaydi .
Ben ne durumdayim ne düşünüyorum ya bu ne akil ama .
Hemen kendime gelip yuzune baktim sanki gözlerinde beni düşüyor gibi bir ifade vardi .
Sonra hic beklemedigim birşey söyledi
" Ozur dilerim bilmiyordum seni ağlatmak istemezdim"* Isn begenirsiniz hepinizi seviyorum kitaplı mutlu günler dileğimle 😍😘*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK YILDIZ #wattys2017 #wattys2018
Romanzi rosa / ChickLitBirbirinden ne kadar kaçmaya çalışsalarda aşk onları birbirine çekiyordu Kuzey ve Cansu bu işin sonu nereye varacağını bilmeden bir yola girerler Cansu Kuzey'in duvarlarını yıkıp kendisini içeri alacak ve o duvarı tekrar örecektir Cansu ve Kuzeyi...