Tomáš.
Ano.
Kolik mu vůbec je?
19 vlastně. Včera o tom byla řeč.Achjo..Jak jsem na něj mohla přes pouhou noc zapomenout?
Berme to pozitivně. Třeba není tak hrozný. Ale chtěla bych ho vůbec poznat? Já nevím.
Stačilo jeden omylný oční kontakt. Tohle nedám.Co nejrychleji jsem se nasnídala a uklidila se do stanu. Do výjezdu byli ještě dvě hodiny tak jsem se na chvíli natáhla a poslouchala písničky.
Usnula jsem.
,,Natálko" slyším nedokážu odhadnout po jak dlouhé době. Takhle mi říká jen jeden člověk.
Táta.
,,Ano?"
,,Kde jsi?" no kde bych asi byla.
,,Na chvíli jsem se natáhla."
,,Schání tě tvůj nový zadák" vyrušíš mě ze spánku aby jsi mi řekl tohle?
Nat to zvládneš.
Vylezu ze stanu ještě nabalená od rána. Jak dlouho jsem spala? Sluníčko pálilo jako čert a všichni už byli buď v plavkách nebo v tílkách jen Drápalová pořád byla v pyžamu..
,,Jak se těší na první jízdu?" úplně mě vyvedl z míru už překvapivě pro mě známý hlas mého zadáka.
,,Plná vzrušení a strachu" tak a dost. Nebudu mu přece lhát? Nemůžu si na lidi dělat názor jen stylem řeči a vzhledu. Poznám nového člověka. A třeba to bude i fajn kluk.
Tlustá čára.
To jsem si opakovala celou jízdu autobusem než jsme dorazili na místo. Jakmile jsem ale viděla kanoje vše obavy byli opět tu.Dobře myslela jsem si že nic trapnějšího než já soudící podle zevnějšku být nemůže.
Byl to omyl.
Najednou vidím mého tátu jak mluví s Tomášem ať se ani nepokouší nic zkoušet. Pane bože. Nic horšího už být nemůže. Jestli mi dělal oční kontakt problém teď tak po tomhle? Jako bych to už teď neměla dost těžké.,,Nat a Tomáš" z míry mě vyvede Generálův hlas volající naše jména.
Už? Vidím naši kanoj jak ji pokládají na vodu a téměř celá naše banda už jen čeká na lodích na Vltavě a čeká jen na mě s Tomášem, mého tátu s mým bráchou a pak na hlavní raft Generála, jeho rodiny a pár dětí.
To jsem byla tak ponořená do myšlenek že jsem si nevšimla že jsme poslední?
Oba téměř na ráz vyrazíme k lodi.
Čeká nás první společná jízda.
První společné jezy.
První společný den.
První společné chvíle.
Mám zvláštní pocit.
ČTEŠ
Láska?
RomanceKaždý chceme slyšet ty dvě slova za kterými se skrývá tolik významů..tolik tajemství..tolik citů..,,Miluju tě,, No nezní to krásně? Občas ale lásce neporučíš..může být ošklivý..ale na vzhledu nezáleží, protože kdykoliv se na vás ta osoba podívá je...