No ano můj instinkt se nemýlil. Další nafoukaný blbeček..pane bože a ještě jak vypadá. Děs a hrůza. Ale kdo říká že se s ním musím bavit? Mám tu dost přátel. Jen sedí přede mnou v autobuse no co? To přežiju.
No tak konečně už jsme dorazili!
Dvě hodinky vybalování a stres už pomalu upadá. Stany rozdělené, chlast rozmístěný, jídlo uklizené a teď už se jen rozřadit...Ale počkat..Majda nemůže..no..takže co teď?
No tak už si jen sedíme v naší ,,chaloupce,, spíš je to takový veliký dřevěný velký přístřešek kde vaříme, schováváme se před častým deštem no vždyť to znáte.
Tak si Generál odškrtává všechny jisté dvojice ze seznamu a ,,Majda a Natali! Počkat ne. Majda a Lubka. No a co ty Nat?" hmm to bych taky chtěla vědět.
,,Tak kdo je volný?" můj pohled projíždí celou naší partičku když narazí na toho nováčka. To samé bohužel udělal Generál.
,,Novák!" už jsem měla jenom malinkatou naději že to není ten kdo myslím.
A v tu chvíli se zvedl a podal mi ruku ,,Tomáš" moje pocity by tenkrát Generála nejraději odstřelili. Prosím?! Jakože já s ním mám jet na lodi?! Celý týden?! Majdo! Nedělej mi to!
,,Natali" konečně se někde hodila moje tříletá ,,kariéra,, v dramaťáku. Svou nechuť jsem zakryla jak jsem poznala na očím ostatních skvěle.
,,Panáka!" slyším od našeho vrchního ochlasty Dendíka.
,,Ruce nahoru kdo chce" moje zděšení z toho jak bude probíhat celý týden mě pobídlo k rychlému vymrštění mé ruky.
Naštěstí jsem se opět utvrdila v tom že Fernet není nic pro mě. Další tedy přišlo na řadu jen Frisco.
Celý ten zatracený první večer jsem se cpala řízky, buchtami a všemi laskominami které všichni dovezli a koukala upřeně na mého nového zadáka.
Klid.
ČTEŠ
Láska?
RomansaKaždý chceme slyšet ty dvě slova za kterými se skrývá tolik významů..tolik tajemství..tolik citů..,,Miluju tě,, No nezní to krásně? Občas ale lásce neporučíš..může být ošklivý..ale na vzhledu nezáleží, protože kdykoliv se na vás ta osoba podívá je...