Skočil do lodě (docela mě to překvapilo, protože většinou nasedá první háček) ale podal mi ruku.
Cože? Tohle jsem nikdy neviděla..
Dobře asi má jiné zvyky.
Když se naše ruce setkaly byl to zvláštní pocit. Zachvělo se ve mě. Přejel mi mráz po zádech, ale byl to v něčem hezký pocit.
,,Vy jste spolu teprve nasedli na loď a už teď na vás čekáme!" zaslechla jsem hlas Lóni..A co děláš ty ty vole?!
Z celý naší party není nikdo koho bych z celé své duše tolik nenáviděla.
Je to úchylný sprostý zákeřný sebestředný debil..
,,Aby tě smích nepřešel až tě vyklopíme!" tuhle větu jsem od svého nového zadáka upřímně nečekala. My budeme někoho vyklápět? Nestačí když se udržíme na vodě sami?
Dobře. Klid.
Tak jsme konečně vypluli.
,,Jak dlouho už jezdíš?" aha asi nechce hned na začátku trapný ticho..Ok..
,,Teď s touhle partou 5 rok. Ty?"
,,No jel jsem naposledy na základce.."
prosím?! Ty mi tady říkáš že jsem sedla na loď s někým kdo na ní nebyl přes pět let?! A jak si to jako představuješ?! Já mám ráda svůj život! Čí to byl nápad?!
,,...hele támhle máme náš první letošní jez!"
slyším Lobku.
Já umřu! Nikam dál s tímhle člověkem nejedu! Chci pryč!
Uklidni se Natt..Zvládneš to..
Desetiminutové čekání nahoře před jezem mi taky moc nepomohlo..
,, Tomáš a Natt! Dělejte za vámi je fronta a ať jsme co nejdříve u Veverek!" slyším Generála ze spoda.
*Jen pro upřesnění. Veverky jsou naše oblíbená hospůdka na břehu
,,Připravená?" on z toho má ještě prdel ne?!
,,Jako nikdy!"
Špička naší lidé je už ve vzduchu.
Přísahám jestli se mi něco stane tak tě zabiju.
ČTEŠ
Láska?
RomanceKaždý chceme slyšet ty dvě slova za kterými se skrývá tolik významů..tolik tajemství..tolik citů..,,Miluju tě,, No nezní to krásně? Občas ale lásce neporučíš..může být ošklivý..ale na vzhledu nezáleží, protože kdykoliv se na vás ta osoba podívá je...