Během večeře jsem se bavila z Dejvem. Znám se s tim klukem už dlouho a jsem do něj tak trochu zamilovaná. Tak trochu hodně. Umím to však dobře zatajit tak doufám že si pořád myslí že ho mám jen ráda...jako klamaráda.
Bavila jsem se s ním o těch dvou novejch holkách a jeho názor na Šarlotu z mého vyprávění nebyl dvakrát nejlepší.
"Dejve tamhle je koukej. "
Dejv se ze smíchem otočil po ní. Místo toho aby cokoliv řekl na ní pořád čuměl. Šarlota se přehrabovala v jídle a nečekaně se opět šťourala i ve svích nehtech.
"Pinda co?" Zasmála jsem se.
Dejv porád nic neříkal a jen se na ní díval s otevřenou pusou. Naskonec z něho vyšlo je tohle. "Jo-ehm teda jo , jono vypadá příšerně. Divně se zatvářil a zasmál.
"Ee..jo." Falešnějsem se usmála a pomalu dojedla jídlo. Nádobí jsme odnesli ke kuchyňskému okénku a vyšli z budovy.
"Adele přijdeš teda k nám?" Zasatvil mě a chytil za rameno Dejv.
"Jo jasný , jen zajdu pro Simču ať jde se mnou."
Vešla jsem do chatky kde si Simča povídala s Natkou. "Ahoj holky." Pozdravila jsem je.
"Ahoj."
"Simi máme jít za klukama jdeš?" Koukla jsem na ní docela podezíravě. Netušila jsem o čem si ty dvě co se neznají ani den mohli tak povídat. Radši jsem Simču okamžitě vyvedla z chatky a dovedla ji ke klukům. Oni bydleli o dvě chatky od nás v sedmnáctce. V chatce byli jenom tři. Kuba , Dominik a...Dejv.
"Ahoj." Pozdravili jsme je všechny když jsme vešly do chatky.
"Čáu holky."
Dejv místo pozdravu na mě zavolal ať se posadím vedle něj na postel. Nad námi seděl Kuba kterému jsme viděli jenom nohy a na posteli před námi seděla Simča a Dominik.
"Konečně jsme zase spolu lidi." Řekl Dejv a pohledem zůstal nakonec upřený na mě.
Usmála jsem se a zrudla až na zádech.
"Jak oslavíme první den tábora?" Optal se Kuba.
"Proč se tváříš tak tajemně Kubo?" Zajímala se Síma.
"Protože mám nápad..." Všichni jsme se zhrozily z pomyšlení na to co proboha Kubu napadlo.
"Zahrajeme si flašku.." Všichni jsme si oddychly. Kuba seskočil z postele a začal se hrabat ve své cestovní tašce a vytáhl plnou flašku fryska.
"Dobře Kubo... Začal mluvit Dominik. "Flašku si zahrajeme na zahájení , to je v pohodě , ale kurva to jsi nemohl vzít něco silnějšího než Frysko? "
Všichni jsme se začaly smát.
"Sorry bro , ale nechci se ožrat na táboře." Poslal mu ironicky vzdušnou pusu a opět jsme vypukli ve smích.
"Jdeme hrát." Vzala jsem flašku , napila jsem se a roztočila flašku.
Hrály jsme už celou věčnost dokud se nerozezněla noční píseň po celém táboře. To znamená že je čas jít spát a všichni se musí vrátit do svých chatek. S klukama jsme se rozloučili. Když jsem se však měla začít loučit s Dejvem objal mě tak pevně jako nikdy. "Něco se na tomhle táboře zmnění Adél. Věř mi." Nenápadně mě políbil na tvář a otočil směrem ke dveřím. Měla jsem vyvalené oči ale zarověň jsem byla ráda. Zvedla se mi tím veškerá nálada a ze Simčou jsme doskákali do své chatky.
"Čau holky." Řekly jsme ze Simčou dvouhlesně.
"Ahoj." Usmála se na nás z postele Naty narozdíl od Šarloty která chytila hysterák. "Kurva co mě budíte? Jste normální. Jestli budu spát míň zase budu mít na čele tu debilní vrázku. ahhh"
Chtěla jsem to brát vážně ale takovýhle hysterky miluju. Vypukla jsem v obrovský smýcha.Simča se hned po mě přidala. "Krávy." Okřikla nás a hlavu si strčila do spacáku. Naty se taky zasmála.
Když jsme se uklidnily , převlékly jsme se a hupsly do postelí.
"Simi tábor začíná."
"To bude bomba." Zasmála jsem se nadšením.
"Tak dobrou." Řekla jsem a zavřela oči. "Dobrou" Ozvala se Simča a pak dokonce i Natka.
Natka má krásnej hlas. Je taková zvláštní něco na ní vidím. Narozdíl od Šarloty , na mě působí dobře. Něco co měla ona mě k ní nějak zvláště přitahovalo. Ale co?
ČTEŠ
Sorry , im lesbian
Teen FictionPříběh pojednávající o dívce co se ocitne na táboře na který jezdí už dlouhá láta. S kamarády se znovu po roce přivítá a nezapomene si všimnout i nových tváří co se na táboře octnou. Jedna z tváří bude dívka do které se hlavní hrdinka Adele zamiluj...