Ráno mě čekala opět nemilá novynka.
Ano! Šarlota a David spolu chodí. Mám takový pocit že se znají čtyři dny a to se do sebe tak šíleně zamilovali?
Šarlota na něho pořád sahá , líbá ho a kouše.
Ostatní holky jí sledují s nechutí v očích. Jen jedna holka která je tady taky nová se k ní zapletla. Teď z toho vzniklo jakési trio. Denisa ( nová holka ) , David a Šarlota. "Nerozlučná trojka." zasmála se Terka když si k nám přisedla při snídani.
"To teda." dořekla Kiky.
"Adel stejně to David dělá jenom proto aby jsi žárlila." uklidnila mě Simča.
"Já vím."
Problém byl že já ale nežárlila. Jen mi bylo líto že jsem přišla o kamaráda. Já to nechápu. První den a spoustu let před tím jsem Davida milovala , ale je to snad Naty? Je to jí?
Opět se mi to honilo hlavou. Nedokázala jsem už myslet na nic jiného. Byla jsem ze všeho zoufalá. Hlavně s toho když si pomyslím to že tábor teprve začíná.-----
"Kdo všechno si myslí že je Kryštof vrah?"
Spousta dětí zvedlo ruku , dokonce i já.
"Dobře teda! Zabili jste vraha!"
Všichni jsme začaly jásat. Aby bylo jasno hrály jsme městečko Palermo.
Je to super hra. Zvládla jsem při ní i ignorovat mé problémy. Ignorovala jsem Davida co při hře nenápadně sahal Šarlotě na zadek. Ignorovala jsem to jak po mě Natka nenápadně pokukuje. I když to bylo velmi těžké.
Po ukončení her jsme měly oběd.
Jo , na tomhle táboře vaří vážně dobře.
Dobře jsme se najedly a šly jsme k holka do chatky.
Byly jsme u Terky a Kiky v chatce.
Povídaly jsme si a z rozhovorů jsme mazaly Šarlotu takže jsem nemusela být smutná.
V tom jsem dostala šílenou žízeň.
"Holky půjdu se ke kuchyním napít jo?"
"Áďo máme jít s tebou?" zeptala se Kiky.
"Ne v pohodě , za chvíly jsem zpátky."
Vyšla jsem z chatky a trochu jsem se nadýchala čerstvého vzduchu.
Byla jsem už skoro u kuchyně , bohužel se mi nepovedlo dojít tam.
"Adel!" zavolala mě Naty.
Lekla jsem se. Nebyla jsem zvyklá na to že ona na mě jen tak promluví. "A-ano?"
"Pojď za mnou." Naty stála za chatkamy a ukazovala prstem ať jdu za ní. Váhavě jsem vykročila a došla za ní.
"Copak?" nechápala jsem co se děje.
"Chceš vědět teda kdo jsem a co se děje?"
Byla jiná. Byla zářivá. Něco z ní úplně zářilo. Hrozně se mi to líbilo. Přimáčkla mě na zeď chatky a přidržovala mě jednou rukou.
"Nejsem hodná holka Adele , nejsem ani jen taková."
"Co jsi?" optala jsem se lehce nervózním hlasem.
Ona mě místo jakýchkoliv jiných slov políbyla.
Když ode mě odlepila své rty. Byla jsem v šoku , ale zároveň jsem byla nadšená. Políbila mě holka a líbilo se mi to.
Ano! Líbilo se mi to. Nemohla jsem tomu uvěřit. Dávalo mi to víc než líbání s klukem.
"Tohle není všechno!" řekla tajemně.
"Chci tě znát celou! Absolutně celou."
"Aww" skousla si spodní ret. To jsem nevydržela a tentokrát já přitiskla svoje rty na ty její.
Líbaly jsme se a bylo to dokonalé.
"Adél já jsem zlá holka. Usmívám se na svět , ale to je jen můj falešný úsměv. Já jsem vášnivá lesba ale i piju a kouřim...kazím si život. Jsem tu na tomhle táboře za trest a ty jsi mě totálně okouzlila."
Bylo to jedno že kouří. To i já někdy. No a to že pije...moje druhé jméno je doslova alkoholik.
"Mě to nevadí." zašeptala jsem.
"Adel chci tě."
Opět jsme se začaly líbat a já svíma rukama jsem jí sjela na zadek.
Uvědomila jsem si ale že jsem se šla jenom nápit.
"Naty už musím jít. Večer se uvidíme."
Dala mi pusu na krk a já utekla do chatky.
"Kde jsi byla ?" Ptala se Simča.
"Měla jsem hroznou žízeň. Vypila jsem asi čtyři kelímky vody."
Snažila jsem se vymyslet nějakou výmluvu při které mi došlo že jsem se vlastně ani nenapila.
Prosadila jsem se vedle holek. Byla jsem s Naty hrozně nadržená myslela jsem jenom na ní. Bylo to dokonalé. Vážně neskutečně moc se mi to líbilo.
Nikdy jsem nečekala že tohle udělám...
ČTEŠ
Sorry , im lesbian
Teen FictionPříběh pojednávající o dívce co se ocitne na táboře na který jezdí už dlouhá láta. S kamarády se znovu po roce přivítá a nezapomene si všimnout i nových tváří co se na táboře octnou. Jedna z tváří bude dívka do které se hlavní hrdinka Adele zamiluj...