První ráno na táboře.
Jako každej den jsme se celej tábor sešli na raním kroužku , kde jsme se rozdělili do týmů podle věku. Já byla ve skupině s Dejvem a Simčou. To bylo pro mě to hlavní. Taky s náma byla kiky , jedna z mých top kamarádek a další super kluci. Dokonce i Natka s náma byla , to znamená že bohužel i Šarlota. S toho jsem moc nadšená nebyla , ale tak co jsem měla dělat? Nic.
Jsme ve věkové skupině čtrnáct až šestnáct let. To je poslední skupina takže jsme nejstarší. A když je vám šestnáct jste tu braní za děti naposledy. Pak už nemůžete jet , nebo jdete dělat vedoucí tak jako Mates.
Mě je patnáct , tak jako věčině lidí s téhle skupiny. Je tu jen jeden čtrnácti letej novej kluk a Dejvovy a Naty je šestnáct.
Po snídani , která byla rohlík s máslem a marmeládou jsme všichni odešli do chatek se upravit a scivilizovat. Jen máme počkat na to až nás začnou svolávat vedoucí.
V chatce jsme si uklidily a pak jsme si na posteli pouštěli společně s Kiky , která za námi přišla písničky. Naty si něco psala do deníku a Šarlota si zacpávala uši a pořád něco říkala. Něco ve smyslu " Jak můžete poslouchat takovej cancer?" "Rap nebo co je to za shit."
Smály jsme se a poslouchaly dál.
V tom se po celém táboře rozezněla táborová písnička. Okamžitě jsme s holkama vystřelily s postele a šli do táborového kroužku.
Vedoucí už tam stáli nastoupení. Mi tam ale ještě přicházeli. Stoupla jsem si v celku dozadu a ke mě si stoupnu Dejv. "Adele." Pošeptal nenápadně. Koukla jsem na něj ze skamenělím obličejem. "Ano?"
"Pamatuješ si co jsem ti včera řekla?"
Znejistila ale zároveň jsem věděla že si to pamatuju. "Ano pamatuju."
"To je dobře." Zasmál se a skousl dolní ret. Já se usmála jako blázen a a otočila se na vedoucího který začal něco říkat. "Takže vítáme vás tu táborníci opět po roce. Doufáme že se vám tady bude opět líbit. Dneska pro vás máme překvapení. Jste zvědaví?" Všichni děti a mi jsme začali být napjatí. I když mi co sem jezdíme dýl jsme už věděli že to bude diskotéka.
"Uděláme vám diskotéku dneska večer na přivítanou." Všichni začali jásat , i my jsme byly nadšení. "Já to věděla." Zasmála se Kiky. "Kiky to asi každej." Začali jsme se smát a vedoucí pokračoval. " Dneska bude dopoledne hrát po družstvech hry a odpoledne taky si zasportujeme. Na večer se můžete začít připravovat na mega párty." Zavtipkoval vedoucí a rozpustil kroužek. Každý se odebral ke svému družstvu a začali jsme hrát různé táborové hry.
Hráli jsme vybíjenou , městečko Palermo nebo třeba hututu. Byla to sranda a všimla jsem si jedné věci. Jak si mě Naty pořád prohlíží. Nevadilo mi to , spíš jsem se v tom vyžívala. Nevím proč , ale schválně jsem se před ní zohla pro míč nebo si o ní omylem otřela rukou.
Když jsme hráli hru Hututu schválně jsem chytala jenom jí. Byla to sranda. Pořád jsme se na sebe úsmivály a Simča si toho všimla.
U oběda to se mnou začala řešit.
"Proč si se Adele pořád tak usmívala na Natálii?" Zajímala se Síma.
"Cože? "
"Všimli jsme si toho s Kiky. Nás jsi si ani nevšímala." Začala být smutná.
"Promiň Simi asi jsem se do těch her moc zabrala. Za to sis tebou dám dneska na diskotéce ploužák ano? "
"To budu moc ráda pako moje." Zasmála se Simča.
Odpoledne jsme hráli proti týmům fotbal. To mě bavilo protože už nějakou dobu fotbal hraju . Byla jsem do toho hrozně zabraná. Dávala jsem spoustu centrů i gólů. S Kubou se mi hrálo dobře jelikož je v tom dobrej , hraje za Spartu a bez něj bych nějaké góly ani nedala.
Byla svačina a potom menší večeře aby jsme se na diskotéce nepozvraceli. Všichni jsme odešli do svých chatek a začaly jsme se připravovat na velký večer.
ČTEŠ
Sorry , im lesbian
Dla nastolatkówPříběh pojednávající o dívce co se ocitne na táboře na který jezdí už dlouhá láta. S kamarády se znovu po roce přivítá a nezapomene si všimnout i nových tváří co se na táboře octnou. Jedna z tváří bude dívka do které se hlavní hrdinka Adele zamiluj...