Hudba se rozléhala po celé místnosti. Vedoucí se vrátili do svých mladých let a dělali vážně super DJe .
Já jsem na parketu tancovala ze Simčou a Kiky a spolu s dalšíma lidma. Někdo jen přihlížel a někdo byl zalezlí v chatce. Ty lidi nechápu. Diskotéky patří mezi to nejlepší na táboře.
Musím uznat že vedoucí pouštěli vážně pecky. Nechtělo se mi slízat s parketu. S holkama jsme se kroutily jak blázni. Zpívaly jsme si do hudby a pořádně pařily.
Až po delší době jsem si všimla sedící a celkem smutné Natky. Bylo mi jí líto. Chvíly jsem jí sledovala a pak jsem se zeptala holek.
"Holky nemůžu sem vzít i Natku ? Koukněte jak tam smutně sedí."
Holky se po ní otočily na chvíly utichly , ale pak my to povolily.
"Jasný Adele , ale hlavně sem neber Šarlotu." zasmála se Kiky.
Odtrhla jsem se od hloučku holek a zamířila jsem k Naty."Ahoj Natko. "
Zvedla ke mě hlavu a vypadala nevěřícně. "Ahoj Adel." poté se usmála.
"Nechceš jít za na náma tancovat? Bude ti líp."
"Ne děkuju. Není mi moc dobře. Asi půjdu do chatky. "
"Ale notak...jsi tady druhý den. Tohle je způsob jak dobře zapůsobyt." usmála jsem se a chytla ji za ruku. To je vyvedlo z mýry. Ona vnímala každý pohyb a dotyk který jsem udělala.
"A-adél" zakolísala hlasem.
"Copak?" sledovala jsem její oči kterýmy mi hleděla do duše. Cítila jsem se zvláštně. Jako s nikým jiným.
"Já nemůžu...promiň." najednou utekla...prostě utekla.
Neváhala jsem a ani jsem neovládala své nohy. Bez přemýšlení jsem se za ní rozeběhla.
"Naty!" "Natko!" "Zaszav!"
Zastavila. Stály jsme ve tmě poblíž chatek.
"Naty co se stalo?"
Místo slov mě obejmula.
Co se to děje? Zná mě dva dny a objímá mě? Ale líbí se mi to. Moc. Počkat...
Probrala jsem se ze svích myšlenek.
"Promiň Adél , kouzlo okamžiku. "
"Co-Cože?"
Absolutně jsem nechápala co se teď děje.
"Dobrou. A mazej spátky."
Stála jsem jen na místě s otevře půdou a hleděla na ní jak zachází do své chatky.
Když se uvolnily mé stuhlé svaly věděla jsem že Naty není jen něco jako kamarádka. Rozhlédla jsem se kolem sebe a došlo mi že stojím u prostřed tábora.
Vidala jsem se zpátka na diskotéku.
Uslyšela jsem jak začínají hrát pložáky.
V tom na mě vyběhla Kiky a Terka.
"Adel! Adel! Adel!"
"Co je ?" byla jsem vyděšená.
"Dejv tě hledá. Chce s tebou tancovat."
Uklidnila jsem se a vešla do dveří.
Dejv mě uvidě a skočil ke mě popadl mě za pas a dotáhl na parket.
"Ahoj Adélko." zasmál se Dejv.
"Eh- ahoj."
Držela jsem ho zakrk a ramena a byla jsem na něm přimáčklá.
Chvíly jsme mlčely a jako ostatní jsme ploužily na parádní písničku. Byla hrozně smutná. Ale neměla jsem důvod brečet , byla jsem jen zamýšlená.
"Copak je Adel?"
"Nic-Nic. Neboj" Usmála jsem se.
Zvedla jsem k němu hlavu a on mi dal pusu.
Odtrhla jsem se. Měla jsem pořád v hlavě jenom Natku.
Koukala jsem na něj viděšeně.
"Myslel jsem že..."
Na nic jsem nečekala začala jsem utíkat jako před chvíly když běžela za Naty.
Dýchala jsem ztěžka. Nebylo mi dobře. Motala se mi hlava.
V tom mě chytla ze zadu Simča.
"Zlato všechno jsem viděla. Myslela jsem že Davida chceš." začala brečet i ona s toho jak viděla jak mě je na nic.
"Já-milovala jsem ho ale nechápu co se se mnou děje. Jsme tu jenom druhý den , táhne na třetí a já nevím co cítím."
" Spolu to zvládneme." pevně mě stiskla.
V tom proběhla ještě Terka a Kiky a všechny jsme se vykašlaly na diskotéku a odešly jsme do chatky.
Byla tam Šarlota. Ta mi tam chyběla.
Všechny čtyři. ( Já , Simča , Kiky , Terka ) jsme si vzlétly do jedné postele.
"Adél..David na to šel asi jen moc rychle." nahodila Terka a já jen souhlasila. I když jsem věděla že brečím kvůly něčemu jinému.
"Mám vás ráda holky." Kiky na nás všechny obejmula a já se ze slzamy v očích zasmála.
"Hele mohly by jste být alespoň trošku potichu? " nahodila nechutné nepříjemným hlasem Šarlota.
"Promiň." omluvila jsem se.
"Ne Adel neomlouvej se."
Řekla Simča a Terka dodala. "Přesně , Šarloto jdi se třeba schladit jestli ti tady vadíme."
"Jono" zasmála se Kiky.
"PF" frkla si Šarlota a zachumlala se do spacáku.
V tom se po celém táboře rozezněla uspávací píseň.
"Tak pa holky musím se vrátit do chatky." Řekla Terka a Kiky.
"Ahoj." řekly jsme ze Simčou.
V tom mi došlo že v naší chatce není Naty. Začala jsem potichu panikařit.
Uklidnila jsem se když vešla do dveří. Ještě víc se mi rozbušilo srdce. Měla slzy v očích a ihned si lehla do postele.
Ano jedna z nás jsme nic neříkaly. Já jen usla ze svou vlhkou pletí od nečekaných slz.
ČTEŠ
Sorry , im lesbian
Teen FictionPříběh pojednávající o dívce co se ocitne na táboře na který jezdí už dlouhá láta. S kamarády se znovu po roce přivítá a nezapomene si všimnout i nových tváří co se na táboře octnou. Jedna z tváří bude dívka do které se hlavní hrdinka Adele zamiluj...