#3 "SENİNDE ALLAH BELANI VERSİN E Mİ?"

9.6K 353 73
                                    


Multi: Temsili, Armin Merdo ve Çetin

İyı okumalar..

•*•*•*•*•*•*•

Başımdaki ağırlıkla gözlerimi açtığımda ağzımdan bir 'ah' sesi çıktı. Bu öküz gibi ağırlık beynimdeki ağrıyı daha çok arttırıyordu. Başımdaki kolu yana doğru atınca bir küfür sesi geldi.

"Yavaş be kızım. Kafamı kırdın" diye bir ses yandan gelince kafamı o tarafa çevirdim. Yüzünü buruşturarak bana bakan bir adet Çetin.

"Kusura bakma Çeto ya. Başında bir ağırlık olunca ittim, zaten başım ağrıyor. Senin kolunun üzerimde ne işi vardı ki?" dediğimde diğer tarafımdan yani sağ tarafımdan bir homurdanma geldi.

"Bir uyutmadınız oğlum ya. Bir susun da. Ayda yılda bir uyuyalım dedik onun da içine ettiniz" diye klasik söylenmesini yapan bir adet Merdo'muş. Önemli değil yani konumuza devam edebiliriz.

Tam ağzımı açacakken aklıma geldi. Bunların benim odamda benim yatağında durup dururken ne işi vardı lan. Sözde dün Merdo bey gelmeyecekti ve Çeto bey de ders çalışırken kendi! yatağında uyumaya niyetliydi.

"Sen kendi kendine söyleneceğine burada ne işin olduğunu söyleyecek misin acaba Merdo?" ilk başta kaşlarını çattı ciddi ciddi düşündü sonra kaşları gevşedi en sonunda jetonu düşünce yeniden çatıldı.

"Artık yanına yatarken demi soru caz kızım. Odama gittim sonra aklıma sana bakmadığım geldi. Yanına geldim Çetin yanına gelmiş bir kenarda yatıyordu ben de odaya gitmeye üşendim ve yanına uzandım. Uzandığım anda başını benim göğsüme ayaklarını Çetin'in üstüne attın zaten kalkmak iyice imkansız oldu, bende uyuyayım dedim" diye çok uzun bir açıklama yaptığında kafamı salladım.

Ayağa kalkmaya çalıştığı da sadece çalışmakla kaldım. Çünkü tam Merdo'nun dediği pozisyonda yatıyordum. Çetin'in üzerinden bacaklarımı çekip yatağa koydum. Sonra Merdo'nun göğsündeki başımı alıp üzerinden zıpladım. Ayağa kalkıp yürümeye başladım.

"Ben yüzümü yıkayıp ayılmaya çalışacağım. Sen Çetin bey çabuk kalk saat olmuş 8 projeni yetiştirmen gerek ve sadece 3 saatin var. Ve sen Merdo bey 1 buçuk saat sonra şarkı kayıt için stüdyoda olman getiriyor. Ondan sonra da dün dediğine göre beni kaçıran ağa bozuntusunu bulacaksın. Yani beyler çok işiniz var çabuk kalkın" dediğimde Çetin yerinden zıplayıp söylenmeye başladı.

"Hassiktir! Ben onu unuttum lan. Çekil Armin çekil kalacağım yoksa yine şu balet dersten" beni kenara itip yanımdan ışık hızıyla geçti.

Gülerek bende banyoya girip yüzümü yıkadım. Yüzümü aynaya bakıp gülümsedim. Derin bir nefes alıp saçlarımı kolundaki tokayla topuz yaptım.

"Bugün de ölmedin. Bugün de çok güçlüsün. Bugün de daha iyisin. Her zaman olduğu gibi bugün de savaşacak ve hayatta kalacaksın"

•*•*•*•*•*•*•

Motordan indiğimde kaskımı çıkarıp saate baktım. Neyse ki daha 2 saat vardı. 15 dakikasını çıkarırsa 1 saat 45 dakika. Bence bu yeter de artardı bile hem de fazlasıyla.

"Kanarya hadi kızım ya geç kalıcam. Ya Arkın ben yapamam kesin ya. O kadın kesin beğenmeyecek ya. Kimsenin projesini beğenmiyormuş. Benimkini de beğenmeyecek. " yanımdan gelen sese gözlerimi devirip kaskımı kolunun altına aldım. Anahtarı da çıkarıp Çetin'e baktım.

"Sırf yalnız olup strese girme diye dersinin olmadığı gün buraya adım attım. Sırf sen sakatlık yapıp da yaklaşık 1 aydır uğraştığın projeyi mahvetme diye ben taşıyacağım. Yani merak etme bir şey olmayacak projene. Ve çok güzel oldu bu. Bak durumunda çok güzel ve çok iyi çalıştın ona" yüzündeki tedirgin ifade yavaş yavaş gidince devam ettim. "Hem abi eğer kabul etmez ve beğenmezse ben sana o tişörtü boşuna giydirmedim ya. Bende boşuna gitmedim bu tişörtü. Dövmeleri aynı anda gösterir korkuturuz mecburen kabul eder. Sen sıkıntı etme ya" dediğimde gülerek elindeki projeyi bana verip arabanın kapısını kitledi

KARA KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin