#4 "KONSER"

9K 360 15
                                    

Boynum ve belimin üzerinde geçirilmiş kolların ağırlığı ile gözlerimi açtığımda arkamı dönmeye gerek görmedim. Ne zaman geldiğini hatırlamasam da kokusundan ve sağ kolunun iç tarafındaki çam ağacından anlamıştım.

Tekrardan gözlerimi kapatıp koluna iyice yaslandım. Uyandığını biliyordum çünkü nefes alış verişleri değişmişti. O tepki vermediği için bende tepki vermedim. Yüzünü saçlarımın arasına gömdügünde derin bir nefes aldı. Öpücük kondurup kolunu sakince çekti.
Yüzünü bana döndürdüğünde gözlerimi açıp öpücük attım. Ilk başlarda şaşırsa da sonradan gülüp dağılan saçlarımı düzeltti.

"Günaydın Kara Kız'ım" yatakta dogrulup yanağını öptüm. "Günaydın Merdo'm" dediğimde beni kolunun altına alıp alnımı öptü. Bu gün aşırı sevgi yüklemesi gelmişti galiba. Hiç hayra alamet değildi bunlar.

Bir anda Argos havlayarak geldiğinde ikimizin de telefonlarına bildirim sesi gelmişti. Aynı anda birbirimize baktığımızda 'bilmiyorum' der gibi omuz silktik. Gülüp arkamdaki telefona kolumu uzatarak ulaşmaya çalıştım. En sonunda ulaştığımda İnstagram'dan bir bildirim vardı.

@çetindoğruyazgı: Sizden bir hikayede bahsetti.

'İste yine günlerden Kara Kız ve Mert'

Bir de kenarına yazmıştı fotoğrafın. Benim ismim görünüyor mu diye baktığımda ismim fotoğrafın üzerinde yoktu. Arka kısmına atmıştı muhtemelen. Allah'tan fotoğraf siyah beyazdı.

Merdo kafasını kaldırıp bana baktığında göz göze geldik ve aynı anda zıplayıp içeri koştuk. Çetin salonda sırıtarak oturuyordu. Koltuğun arkasından atlayıp kollarını tuttuğumda ilk başta ne olduğunu anlamadı. Sonra karşısına zebani gibi dikilen Merdo'yu gördüğünde bağırmaya başladı.

"Hasssss lan bırak elimi. Kızım bıraksana! Kendi eli gibi sahiplendi bir de sıkıyor. Lan sende yaklaşma zebani gibi. Epi topu bir resim attık oğlum. Azcık ünün şöhretin artsın diye. Ay vallaha geliyor gelme ayol yaklaşma" diyerek çığırmasına yüzümü buruşturup ellerini tutmaya devam ettim. Merdo'ya baktığımda ellerini sadece bacak kısmına değdirip bacaklarını da sabitledi.

"Bir daha yapacak mısın kardeşim? Ha yapacak mısın?" Ellerini diz kapaklarına değdirip konuşmasına Çetin küfür ederek ve yalvararak tepki verdi. Arada tekme atmaya çalışsa da dizleri ile dizlerini sabitleyen Merdo'ya dişini geçiremiyordu.

"Allah rızası icin yapmayın. Ayy yapma olum. Hay si- ayyyy yapma lan. Ol- Allah belanı versin Merdo. O fotoğrafı geri çekenin 7 sülalesini bel- ayyyhhh siktir git lan" her elini değdirmesi ve dolaştırmasında çığlık atıp bağırıyordu.
En sonunda bu kadarın yeterli olduğunu anlayıp bıraktı bende elini bıraktığımda ilk önündeki Merdo'ya saldırdı. Kafasını ağzına almaya çalışıp bacağını karın boşluğuna bastırdı.

"7 ceddini bipleyeyim ben emi Çetin. Ağzına- deştin lan deştin aq" birbirlerine girdiklerinde onlara gülüp kendi hallerinde bıraktım. Birazdan yorulup birbirlerini yemeyi bırakırlardı sonuçta.

Mutfağa gidip çay suyunu koydum. Altını yakıp mutfaktan kahvaltılıkları mutfaktaki ufak masaya koymaya başladım. Kendime de bir kuşburnu çayı alıp bardağın içine koydum. Normal çaydan hiç haz etmezdim. Bir kere tadı çok kötüydü ve kokusu güzel değildi.

En sonunda birbirlerini yemeyi bırakan beyefendiler gelip masaya kuruldular. Bende kaynayan çayı demleyip yanlarına oturdum. Biraz daha bekleyip demlensin o.

Bu arada cebimdeki titreyen telefona baktığımda dün en geç 1 saate elinde olur diyen Tan beyefendisi anca atmıştı.

Gönderen:'TAN'

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARA KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin