De dagen vliegen voorbij, Felicia en Ming's humeur kan niet meer stuk. Ze hebben veel met Nils en Rein gebeld, geskyped, gewhatsapped, gesmst.
Leo, Ming en Felicia zitten samen op de zolder van Thomas een vriend van Ming en Felicia. Ming zit de hele tijd op haar mobiel te appen. En Felicia natuurlijk ook. Ze lachen veel als Thomas boven komt met het drinken zit Leo verveeld voor zich uit te staren. "Praten jullie tegenwoordig niet meer" zegt Leo klagend. Felicia geeft Leo een geiriteerde blik en gaat dan weee vrolijk veder. Er is onderhand ook een groepschat aangemaakt: heel Mainstreet, Felicia en Ming. Er word druk in gepraat als de wifi het in eens niet meer doet. "Hey wat is dit?" Zegt Ming klagend, Leo trekt z'n wenkbrauw op "wat is wat?" Thomas klapt in zijn handen "het praat!" Ming gooit een kussen naar Thomas zijn hoofd "doe je wifi weer aan klootzak!" maar dan komt Thomas op haar zitten en houd haar in de greep en begint haar te kietelen "je hebt geen tijd meer voor mij, moet ik daar genoegen mee nemen?!" zegt thomas Ming giert het uit "oke, genade, genade!" Gilt ze Thomas staat op en trekt Ming weer op, Ming fatsoeneerd haar kleding weer terwijl Thomas haar raar aan blijft kijken. Leo is naast Felicia gaan zitten en heeft een arm om haar heen geslagen, samen luisteren ze nu muziek op de mobiel van Leo en kijken ze speels naar het spel van Thomas en Ming. Thomas loopt naar Ming toe en geeft haar een stevige knuffel, "sorry poepie" Ming gicheld en duwt Thomas van haar af. "Pff, sukkel" zegt ze.
POV Felicia
Als Thomas eens wist wat Ming voor Nils voelt.. hij maakt geen schijn van kans.. ik weet dat hij op Ming verliefd is maar Ming weet dat niet, ik had gezworen het niet door te vertellen. Ik zie Thomas naar voren buigen, ik hoest, Ming kijkt om. Yes gelukt, anders had hij haad gekust.. dan pas merk ik hoe ik zit en hoe Leo zit. Ik sta op, "Thomas kan ik blijven slapen? Geen zin om nog naar huis te gaan." "Ja mag vast wel. Ben alleen dit weekend. " ik knik en laat me op het bed van Thomas vallen. Iedereen wil opeens blijven slapen, dat word een "slaapfeestje".. Thomas en Leo zijn beneden chips halen als Ming haar mobiel ter voorschijn haalt.
POV Ming
Ik pak mijn mobiel. "Ah, wat schattig. Nils kon me niet meer bereiken op whatsapp toch.. en nu heeft hij 9 ongeruste smsjes gestuurd en drie keer proberen te bellen" zeg ik smeltend. Felicia rolt sarcastisch met haar ogen. Ik laat me op Thomas zijn bed ploffen, hmm. Thomas ruikt altijd zo lekker, dus zijn bed ook. Thomas en ik zijn al zo lang vrienden. Hij is best rijk er staan twee persoonsbedden in zijn kamer, Felicia ligt op de 1 en ik op de ander. Ik zucht diep. Thomas en Leo zijn best lang weg, terwijl ze alleen maar chips gingen halen.
ik zet de tv aan, Felicia en ik kijken samene tv.
POV Leo
"Gast je zoende haar bijna!" "ja roep het nog harder. Kom op geef me een kans, volgenz mij ziet ze me ook wel zitten. En jij vind Felicia toch ook leuk. Laten we het vanavond anders doen.." ik kijk Thomas niet begrijpend aan. "Nou ik bedoel in plaats van Felicia en Ming samen in 1 bed.. Felies en jij en ik en Ming." ik knik twijfelend. Of dit nou zo'n goed idee is, ik weet het niet. "Laten we maar gauw naar boven gaan, voor ze ons nog gaan missen" gein ik en samen met vijf zaken chips en wat films lopen we naar boven.
JE LEEST
Wat sociale media wel niet voor je kan doen..
FanfictionFelicia is een gigantische fan (mainiac) van Mainstreet samen met haar vriendin Ming. Als Felicia op een dag vast zit met een Engels boekverslag en via Twitter Rein tweet niet verwachtend op een reactie.. begint het allemaal. Samen met Mainstreet e...