POV Owen
We lopen de studio binnen, William stond al op ons te wachten. “Hey jongens, wat fijn dat jullie er zijn. Laten we maar snel beginnen.” Zegt hij als we met z’n alle plaats nemen. “Binnenkort staat de ‘Maintour’ op het schema. Zullen we de nieuwe liedjes nog even doornemen?” Iedereen stemt in. Die Esmee, zit overdreven zenuwachtig te doen. “De nieuwe liedjes, oh my gawd, oh my gawd.” Piept ze. Ik rol met mijn ogen en gun haar een ‘glimlach.’ Nep glimlach! Die chick werkt me zo erg op mijn zenuwen!
“Miss wonderfull….” Zing ik, de laatste zin van één van ons nieuwe liedjes. Ming, Felicia, William en Esmee klappen in hun handen. “Heel goed, heel goed.” Mompelt William als hij iets noteert. “Oké, de styling. Diana?” zegt William als hij opkijkt.
“Oh, Nils dit staat je zo ontzettend leuk!” piept Esmee. Oh lord, save me! Dit kind eh, wajoo… Soms haat ik het als je ‘lief’ moet blijven tegen de meest irritante fans. Ik zie Ming jaloers toekijken, ze heeft niet veel gezegd vandaag. Ze zit op een stoel en kijkt geïrriteerd op van haar mobiel. “Selfie!” gilt Esmee en ze maakt een paar kiekjes samen met Nils.
BZZZ- Ik voel mijn mobiel in mijn zak trillen, ik vis hem eruit en ‘unlock’ mijn scherm. Het is Sarah, ik heb al een tijdje contact met haar via Whatsapp. Meestal blokkeer ik mensen (Mainiacs) meteen als ik een appje krijg van onbekende, maar zij beweert geen Mainiac te zijn, ze wist niet eens wat het was. Ze was een spel aan het spelen met haar vriendinnen en moest toen willekeurige nummers invoeren en toen met diegene gaan appen. Wel spontaan spel, dacht ik zo…
“Oweeeen!” staat er in glimlach en tik wat terug “Saraaaahtje!” “Hoe is het met mijn bruine aap, #Rasicm” “hahahaha, oohhh… Dat kan echt niet hoor Hollandse kaasplank van me <3” Ik begin zacht te lachen, maar toch hard genoeg. “Owen, wat is er zo grappig?” Daan kijkt me grijnzend aan, ik schud mijn hoofd en stop mijn mobiel weer weg.
POV Nils
Ik zie Ming een beetje geïrriteerd kijken. Ik spring op haar schoot en druk een vlugge kus op haar voorhoofd. Ze glimlacht kort naar me maar kijkt dan weer weg. Woah, wat was dat voor ’n emotieloze zet… ah ja, misschien moet ik haar maar even laten. Is ze in een dip of zo… Ongesteld?
Ik sta weer op en loop naar Diana, ze overhandigt me een paar schoenen en ik trek ze aan. “Staat je goeeed!” roept Esmee, ik geef haar een knipoog terug als bedankje. Dan staat Ming op en rent weg. “Hey, wacht was is er?” roep ik haar na, ik wil haar achterna rennen maar Daan is me voor. “Ik ga wel.” Roept hij nog over mijn schouder. Ik haal mijn schouders op en ga verder met mijn veter strikken.
POV Leo
Ik heb nog steeds geen bericht terug van Thomas! Maar hij is ook al een tijdje geleden voor het laatst online geweest… Waar is die gast?
POV Daan
Ik ren achter Ming aan, “Wacht!” roep ik hijgend.” We staan ergens in een gang en Ming zakt in elkaar ze zit met opgetrokken knieën tegen de muur aan te huilen. “Wat is er?” vraag ik als ik naast haar ga zitten.
POV Felicia
“Hey, waar is Ming?” vraag ik aan Nils. Hij haalt zijn schouders op. “Felies, help me eens ik krijg die riem niet door het achterste gaatje…” mompelt Rein als hij mijn kant op schuift. Zijn broek is nogal te groot, best lachwekkend. Ik pak het riemuiteinde en de broek vast maar in plaats van de riem door het gaatje te stoppen trek ik in één keer heel hard aan zijn broek. Toen stond Rein in zijn onderbroek, het is weel een mooie het is een rood met wit gestreepte boxer. Iedereen inclusief ik beginnen keihard te lachen. Rein draait zich met een rood hoofd om, stiekem zie ik ook wel dat hij het best grappig vind… “Felicia, jij donderstraal!” Zegt Rein lachend als hij zijn broek weer omhoog hijst. Ik bijt op mijn lip, “Niet doen.” Vragend kijk ik Rein aan. “Dat is te sexy, help dat kan ik niet aan!” ik begin te lachen en druk dan een vlugge kus op zijn wang. “Is dat alles?” vraagt Rein met een pruillipje. “Ik verdien toch wel wat meer na zo’n afgang?” Hij trekt me naar zich toe en plant een kus op mijn lippen. Ik grijns onder de kus door, “Gekkie.” Mompel ik zacht.
POV Nils
Ik probeer een selfie te maken voor Instagram maar ineens staat Esmee naast me. “Laat me je helpen.” Mompelt ze flirterig. Ze trekt mijn mobiel hardhandig uit mijn handen en drukt dan een zoen op mijn lippen. Opeens voel ik iemand aan mijn arm trekken. Het is Owen, “Dude!” hij wijst richting de deur en daar staan Ming en Daan. Beide met een niet al te blij gezicht…
JE LEEST
Wat sociale media wel niet voor je kan doen..
FanficFelicia is een gigantische fan (mainiac) van Mainstreet samen met haar vriendin Ming. Als Felicia op een dag vast zit met een Engels boekverslag en via Twitter Rein tweet niet verwachtend op een reactie.. begint het allemaal. Samen met Mainstreet e...