hoofdstuk 26

149 10 0
                                    

POV Nils

Shit man wat doet zij nou weer?! Ik voel me zo kut. "MING" roep ik keihard door de studio terwijl ik Esmee aan de kant duw. Ming rent weg terwijl Daan verbaasd naar me staat te kijken. Owen stuurt Esmee weg en ik ren achter Ming aan.

Na een tijdje rennen vlucht ze de meisjes wc in en begint te huilen. "Ming je weet dat ik gewoon naar binnen ga komen." roep ik als ik voor de deur sta. Ze reageert niet, maar draait haar deur op slot. Ik ram keihard op de deur van de wc. Ze stopt met huilen, maar ik hoor niks meer. Wat doet ze…?

POV Ming

WAT EEN KLOOTZAK. HIJ MAG DAN WEL BEROEMD ZIJN MAAR ZOIETS HOORT NIEMAND TE DOEN. IK BEN ZO BOOS OP HEM. Ik laat mijn woede niet zien en ben stil. "Ming.. mag ik het uitleggen? " ik veeg mijn tranen weg doe de deur open en kijk hem boos aan. "Oke vertel." Zeg ik bot. "Kijk ik wou een selfie maken voor insta en die vieze mainhoer trekt mijn mobiel uit mijn handen omdat ze me 'wou helpen' en toen zoende ze me... Zomaar." Ik ben even stil. Het is een goed verhaal, maar te goed. Zal het een leugen zijn? Het zou zomaar kunnen. Ik kijk hem aan en zeg: "Oke maar je kon haar weg duwen!" evem is het stil. "Heeft ze er een foto van gemaakt?" vraag ik dan zacht.

POV Nils

Ik pak mijn telefoon en open mijn album en kijk of ze een foto heeft gemaakt. En ja hoor.. 3 zelfs. Oke nu moet ik tegen Ming liegen voor mijn bestwil. "Nee ze heeft er geen foto van gemaakt." Ze kijkt me even met een korte lach aan en zegt dat ze me vertrouwd.

POV Owen

Wat doet zij nou?? Ze is niet goed bij haar hoofd! Ik stuur haar de studio uit en heb haar gezegd dat ze nooit meer contact hoeft te zoeken.

Niet veel later krijg ik nog een appje van Sarah, ik ben zo blij dat we contact hebben.. ik denk dat ik verliefd ben.. Maar dat is vast niet wederzijds.

POV Esmee

Ik lach in mezelf. Heb je die kop van die 'Ming' wel niet gezien. Mijn actie wad goeie hoor. Ik kijk nog even om en zwaai naar Owen. Hij kijkt me raar aan hoe zou dat nou komen. Jammer voor ze. Ik hoop dat het uit gaat tussen Nils en Ming door mij. Ahahah leuk dit. Denk ik in mezelf.

Wat sociale media wel niet voor je kan doen..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu