Agenția

13 2 0
                                    

DRAGA JURNALULE

Am crezut că o sa leg o prietenie cu Cristina...si eu m-am grabit ...familia mea nu m-ai este printre noi si acum aflu de o agentie de detectivi si auzi vrea sa intru in ea.

- Bine. Nu te oblig...
- A da, uitasem ca nu am deloc intimitate.
- Scuze.... dar voiam sa te cunosc.
- Puteai sa ma întrebi!
- şi, ai fi raspuns?
- Ă...
- Vezi? De aia nu te-am întrebat.
- Nu!
- Nu ce ?!
- Nu aş fi raspuns!

M-am răstit...nu ştiu de ce. Are dreptate, eu n-as fi fost de acord sa îi spun ceva despre mine. Prefer sa pastrez totul in mine. Incidentu, prietenele si pe Tom...tot ce am în inimă prefer să nu arat.

- Vino şi o sa îti arat agentia.

N-am mers mult. Se pare că sediul era in orfelinat...hmmm...mi-se păre ciudat.

- Astă este sediul nostru.
- Wow!

Am ramas mască,era uimitor. Dar tot suparată eram...furioasă,tristă...

- Deci mai mintit?
- Nu, nu te-am mintit. Chiar nu mi-am cunoscut tatal si mama mea a disparut când aveam 5 ani...

- Vreau sa îti prezint şefa.
- Buna fetelor. Cristina îti trebuie iar şpreiul de memorie?
- Cee ???
- Noi stergem memoria oamenilor care ne vad în actiune.
- Cristina îmi prezinti noua ta prietenă.
- Ea este noua noastră agenta.
- Eşti pregatită?
- N..da.

Am acceptat. O sa fiu o detectivă. Tot ce vreau este sa ma razbun. Nu pot fi împacată pana nu. Trebuie sa il gasesc. Şi chestia asta cu detectivi cred ca m-ar putea ajuta.

- Răzbunarea nu este o solutie.
- A, da?! Zi-mi tu ca nu ai vrea sa gasesti persoana care ti-a rapit mama!
- Nu...mama mea nu ar vrea asta.
- Aaaha.
- Hai.
- Unde??
- La antrenament.

Aoleu. Antrenamentul era greu...obositor...io muream de somn si la scoala cand mă trezeam la ora 7 dimineața...dar sa ma trezesc la 5 pentru un amarât de antrenament ...e prea de tot. Si patrulele ăstea...off. Si nici nu mă lasă să patrulez singură cică nu sunt pregatită. Sunt nevoită să merg de fiecare data cu agenta Genifar....o înganfată dupa mine. Nu o suport deloc. Nu ma lasă să fac nimic. O sa continui să mă antrenez. Peste dorinta mea de a dormi. O să mă duc in curand ín misiune asa ca trebuie sa fiu pregatită.

CU DRAG AYLIN

Detectiva AylinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum