Dispariția armelor

7 2 0
                                    

DRAGA JURNALULE

Agent??!! Cee??!! Nu cred. Nu se poate. Îmi place de un agent! Adică...nu-mi place de el. Sunt nebună. Nu se poate. Nu m-ai pot. Pur si simplu nu m-ai pot respira. Ma i-a amețeala.

-Eu...cred...că...

Mdaa...am avut dreptate. Am leşinat,m-ai departe nu mai ştiu nimic. Sper ca ma prins tipul draguț :)

-Aylin....
-Ămm..da?
-Eşti bine?
-Eu...cred...ca...da...ce sa întamplat?
-Ai leşinat...
-Ceee??? Cine ? Eu...aoleuu
-Uşor...calmeaza te....respira...

Să respir?! Cum să respir!? Nu pot respira...tocmai am aflat ca e detectiv si îmi spune să respirr!???

-Aylin ???

Stai aşa...de unde a aparut Cristina?

-

Cristina? Cum m-ai gasit?
-Eu...a trebuit sa folosesc aparatura agenției...
-Ai încalcat regulile pentru mine?
-Da normal...nu m-ai ştiam ninic de tine de 2 zile.
-2 zile?
-Da...ce ai pațit?
-Pai eram pe o alee si am întalnit un baiat...tot agent...
-Un agent?
-Da...si...m-ai departe nu m-ai ştiu...
-Agenultul ala unde este acum?
-Nu ştiu...
-Aylin!? Unde sunt armele pe care le-ai luat???
-Armele!? Nu ştiu...
-Aylin vei fi sancționată pentru furarea armelor!
-Eu... am greşit..ă...Armele cred ca au ramas pe aleea unde am lesinat.
-Repede! Sa mergem!
-Ok.

Am mers pe aleea aceea...ce surpriză armele nu mai erau acolo...off...şefa se va supara pe mine.

-Ce o sa facem acum?...
-Trebuie să mărturisesc...
-Vin cu tine...poate şefa va fi mai blandă daca ne asumam amândouă vina...
-Nu! Nu pot sa risc sa fi si tu pedepsită pentru geşeala mea...

~~~la agenție~~~

-Aylin! Furarea si pierderea armelor este sfidarea organizatiei! Îmi pare rau, dar fiind noua si nu prea de incredere, sunt nevoita sa te dau afară din agenție !
-Dar...îmi pare foarte rau...va rog nu...
-Nu pot face nimic!
-Dati-mi măcar ocazia sa gasesc armele!
-Crezi ca eşti in stare?!
-Da! Sunt!
-Ok...ai la dispoziție 3 zile pentru găsirea armelor! Daca nu...îti vom şterge memoria si te vom trimite în altă țara! Vei rupe de tot legătura cu această agenție!

Ce?Eu sa renunț sa fiu detectiv..?...Acum nu e vorba doar de razbunare...cred ca îmi place să fiu detectiv...

CU DRAG AYLIN

Detectiva AylinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum