Primul sărut

8 1 2
                                    

DRAGA JURNALULE

M-ai am 3 zile şi eu le petrec scriind...are logică...oare cum o sa gasesc armele? Nu mă simt pregătită. Si să mă mut în alta țara...în nici un caz. Aici mi-am facut o prietenă şi nu o părăsesc. Ar trebui sa încep căutarile.

-Buna Aylin.
-Ok...prea multi străini îmi ştiu numele...cine eşti?
-Sunt fratele lui Andrei, nu ti-a povestit de mine?
-Nu...si tu eşti tot agent?
-Nu...eu nu sunt agent...
-Cum te cheamă?
-Numele meu este Adrian.

Părea ciudat...nu seamană deloc cu Andrei...şi are o voce ciudată...se apropia de mine la fiecare cuvant al lui...m-ai bine aş pleaca.

-Stii...eu trebuie sa plec acum..
-Nu pleci nicăieri!

M-a lulat de mana...m-am speriat...am încercat sa îl pun la pamant dar in zadar...ma tras aproape de el si ma sărutat...l-am respins imediat. Adica...ce i-a venit!?

-Eşti idiot!
-Ba nu sunt...
-Ba daa!
-Ok...scuze...poate am fost prea direct...
-Poate!? Eşti un nesimtit!
-Ai fi vrut sa te sarute Andrei nu-i aşa?

Adrian a spus asta cu o voce tristă...de ce?...

-Nu...adica da...ba nuu...nu voiam să mă sarute nimeni! Pleacă!

A plecat în întuneric...pe aceaşi alee...Nu aşa mi-am imagint PRIMUL MEU SARUT...şi sa dus o zi...nu m-ai am mult timp...înca 2 zile. Deşi nu m-ar deranja sa uit sarutul acela...si ce a fost chestia aia cu Andrei...parea ciudat...ceva e neinregula cu tipul asta şi eu voi afla...chiar daca nu e misiunea mea...îmi voi face proprile reguli..şi aşa voi arata că sunt pregatită. N-am facut progrese cu cautarea armelor....m-ai am doua zile..dar nu stiu de ce am sentimentul ca Adrian are lagatură cu asta...ar trebui sa îl urmaresc.

-Hey...
-Buna Cristina!
-Ce a spus şefa??
-Ăă...şefa?..a spus ca am la dispoziție 3 zile să gasesc armele...o zi deja s-a dus...
-Aoleu...vrei să te ajut?
-Nu...ma descurc
-Sigură?
-Da...am deja un suspect.
-Da?? Cine?
-Ă...trebuie sa plec scuze!

Am plecat...n-aveam motiv să plec aşa...dar e jocul meu...si stiu ce trebuie sa fac...trebuie să îl urmarec pe Adrian...ceva e ciudat cu baiatul asta...sigur are vreo legatură cu disparitia armelor.

CU DRAG AYLIN

Detectiva AylinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum