Jak to działa?

182 3 0
                                    

POMIŃ BO NUDY!

CZYTAJ TYLKO JEŚLI COŚ ADOPTUJESZ XD

*jeśli chcesz pomiń wstęp
~ ( ale i tak będę przestrzegać zawartych tu zasad)

W każdym "rozdziale" jest pomysł na jakieś opowiadanie.

Napisz w komentarzu "adoptuję pomysł" a opowiadanie należy do ciebie zaraz po tym jak potwierdze ci to odpowiedzią.

Tutaj znajduje się kilka prostych zasad o których przestrzeganie proszę!

1. Jeśli piszesz jedno z tych adoptowanych opowiadań podaj mnie jako pomysłodawcą proszę.

2. Zacznij pisać dopiero kiedy odpowiem ci na komentarz potwierdzeniem.

3. Opowiadanie które już zostało adoptowane ma w tytule " * " jednak nie oznacza ona, że ktoś nie może prosić o to opowiadanie ponownie.

4. Czasami pod pomysłem do adoptowanie będzie, coś napisane ukośną czcionką. Jest to warunek który trzeba spełnić przy pisaniu opowiadania.

5. Można zmieniać postacie np. jeśli opowiadanie będzie dotyczyło jakiejś osoby która jest z zespołu, możesz zmienić, że postać nie będzie wcale sławna. Co do tego punktu jest jeden wyjątek patrz punkt 4.

6. Jeśli do 3 tygodni od adoptowania opowiadanie się nie pojawi, adopcja może zostać automatycznie anulowana.

Tutaj już ja, autorka mam nadzieję, że podoba wam się ten pomysł. Mam taką prywatną prośbę informujcie mnie jeśli usuwacie któreś z adoptowanych opowiadań.

Adoptuj opowiadanie!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz