Push The Button

53 1 3
                                    

-Diana! Diana chodź tutaj! - zobaczyłam blondynkę która siedziała w loży znajdującej się przy scenie

-Czekaj chwile bondynko ide po coś kolorowego do baru i wracam. -tak jak powiedziałam tak zrobiłam i już po chwili siedziałam koło swojej przyjaciółki z niebieskim drinkiem w dłoni.

-Mam dla ciebie wyzwanie Di. - powiedziała Zoe - tak miała na imię owa blondyna - podejdź do tamtego faceta i zagadaj.

-Zoe wiesz że nie lubie sama robić pierwszego kroku, wymyśl coś innego. - powiedziałam rzucając przelotne spojrzenie na mężczyznę o którym mówiła moja przyjaciółka, nie był wcale tak najbrzydszy ale to nie mój typ.

-Dobra nudziaro, to chociaż chodź zaśpiewaj coś ze mną, okey? - Zoe popatrzyła na mnie swoimi wielkimi, kocimi, zielonymi oczami.

-No i takie zadania lubie. Co śpiewamy tym razem? Znów Push The Button - Sugababes ? - blondynce rozbłysły oczy i już wiedziałam że się nie myliłam co do utworu

Wstałysmy i pewnym krokiem podchodząc do DJa powiedziałyśmy co chcemy śpiewać a nastepnie weszłyśmy na scenę. Przez cały czas jak śpiewałyśmy czułam na sobie czyjeś spojrzenie, lecz dopiero później uświadomiłem sobie że nie była to tylko jedna para oczu.

Warunek: Ten pomysł aż się prosi by go przerobić na fanfiction, co do utworu możecie go zmienić ale ma byc to jakiś utwór damski lub damskiego zespołu. Acha i nazwa opowiadania to tytuł utworu.

Adoptuj opowiadanie!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz