4. Kapitola

40 5 0
                                    

Další hodinu jsme měli Češtinu. Není nejhorší ale i tak... Bože proč!!

Čeština nám utíkala asi tak pomalu jako já v Tělocviku... Abych pravdu řekla, v těláku jsem lemra. Jediné co mi tak maximálně jde jsou míčové hry. Kromě vybíjené. Raději umřu než abych hrála vybišu!

Zbytek dne proběhl tradičně. Já se Sárou a Tomem jsme dělali kraviny, Tom si stěžoval v dějepise a já zase v matematice. Naše každodení rutina.

Po obědě jsem se vydala spolu se Sárou a Tomem k nám. Mamka byla ještě v práci, Páťa ve školce a Lucy byla nejspíš u svojí kamarádky Dolly.
Neptejte se mě proč se tak jmenuje. Ani Lucy to neví.

"Zítra píšem tu Chemie, víte to doufám?" řekla Sára a vytáhla si z mých tajných zásob čokoládu.

"No to si děláš srandu! Absolutně to neumím!" flákla jsem sebou o postel vedla Sáry.

Sára s plnou pusou oříškové čokolády zavrtěla hlavou a vytáhla si z batohu Chemii. Tom si sedl na stoličku od mojeho klavíru a začala se na ní točit.
Sára si sedla vedle mě se sešitem a snažila se mě to naučit. Já jsem ale dutá jako glóbus takže to po půl hodině vzdala. Tom se zatím přesunul ze stoličky k nám na postel.

"Dej to sem. " vytrhl sešit Sáře z ruky a začal mi vysvětlovat látku. Ani já a ani Sára jsme nepochopily jak ale do 40 minut jsem látku jakž takž chápala. Sára si s ním obdivně plácla.

"První člověk co Abby něco naučil."  řekla s ironii v hlase. Já jen protočila oči a mrskla jí polštářem po hlavě.

Ahojky zlatíčká, další kapitolka je na světě  ;)
Doufám že se líbí
Vaše Veve

Kouzelná Fixa [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat