10. Kapitola

30 4 0
                                    

Stála jsem na mýtince. Kolem dokola jen černočerný les. Vystrašeně jsem koukala kolem sebe. Najednou se kolem začaly zjevovat členenové mojí rodiny. Mamka, Tobias, Páťa a můj milovaný tatínek. Natáhla jsem ruce k tatínkovi ale jakmile jsem se ho měla dotknou, moje ruka volně prošla. Tatínek byl jakoby z mlhy. V tu chvíli se všichni začali jakoby vyprchávat. Se slzami v očích jsem je prosila a volala neopouští ale bylo to marné. Ani se na mně nepodívali. S mokrou tváří od slz jsem se svezla na kolena a zoufale jsem zakřičela....

Vymrštila jsem se do sedu. Byla jsem zpocená a lepilo se na mě oblečení z minulého dne. Podívala jsem se na  hodinky na mojem nočním stolku. Červeně na mě zářily čísla 1:37.
Chytla jsem se za hlavu a přemýšlela nad tou hrůzou co se mi právě zdála. Noční můry jsem nemívala často a byly pro mě nezvyklé. Chtěla jsem si znovu lehnout ale zastavilo mě moje zpocené oblečení. Vstala jsem tedy z postele, vzala si svoje pyžamo a zamířila jsem do koupelny. Staré oblečení jsem hodila do koše na prádlo a vlezla jsem si do sprchy. Kapky teplé vody na mých zádech mě uklidnily a já se zase cítila dobře.

Oblékla jsem se do mojeho blankytně modrého pyžama a spokojeně jsem znovu usla.

Nesnáším zvuk toho protivného budíku.

"Zmlkni!!"zařvala jsem a mrštila s ním o podlahu.

Absolutně se mi nechtělo z mojí vyhřáte postele. Nakonec jsem se asi po pěti minutách přemluvila a vyhrabala se z peřin. Něják jsem se dostala ke skříni a nastal ten problém jako vždy. Co na sebe?? Po dlouhém vybírání jsem si vybrala:

 Co na sebe?? Po dlouhém vybírání jsem si vybrala:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sešla jsem schody a vstoupila do kuchyně. Mamka seděla u stolu a snažila se do Patrika dostat alespoň něco ze snídaně. Páťa se však zarputile bránil takže to nakonec vzdala. Vzala jsem si housku a bez jediného slova opustila dům.

Ahojky zlatíčka, máte tady další část. Doufám že se líbí. A chtěla bych moc poděkovat za všechny votes a komentíky :)
Vaše Veve



Kouzelná Fixa [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat