"Abbíků" křičela na mě už zdálky Sára a jako vždy měla outfit který jsem jí záviděla.
Posmutněle jsem se na ní usmála a zamávala. Přiběhla ke mě a chtěla mě obejmout ale v půlce pohybu se zarazila.
"Stalo se něco?" zeptala se a smutně se se na mě usmála.
Já jen zavrtěla hlavou a nahodila falešný úsměv. Asi mi to moc nevěřila protože zavrtěla hlavou a pozvedla svoje dokonalé obočí.
"Nechcu tě do ničeho nutit ale když se svěříš bude ti líp." umála se na mě.
Já jí usměv oplatila a řekla jsem že se o tom nechci bavit.
"Po škole někam zajdem a povím ti to."
Přišly jsme do třídy ale Tom nikde. Většinou bývá ve škole dříve než já.
Podívala jsem se na Sára a ta jen pokrčila rameny. Hodila jsem batoh na lavici a vytáhla si učebnice na Matiku.Tom se ve škole nakonec neukázal. Neměpa jsem si s kým povídat přes hodinu a hlavně mi nemohl pomoct v Chemii. Něják jsem to spatlala a modlila se ať to není 4.
"No tak spusť." řekla Sára a usrkla si ze svého latté. Seděly jsme v kavárně nedaleko naší školy. Vše jsem jí řekla a Sára celou dobu popíjela latté a zaujatě mě pozorovala.
"To není dobrý." konstatovala Sára a znovu si usrkla z latté. Divím se že ho ještě nevypila.
"To bych bez tebe nevěděla" zavrtěla jsem hlavou a napila se jejího latté.
Ahoj zlatíčka, máte tady další kapitolku. Budu ráda za každý komentík a votes.
Vaše Veve
ČTEŠ
Kouzelná Fixa [POZASTAVENO]
RandomPříběh o dívce jménem Abby která žije se svou rodinou, ale jejím "rodičům" to v poslední době neklape. Nakonec se však stane něco, co Abby alespoň částečně utěšuje