Глава 4:Страх

145 15 2
                                    

ГТД
Лъчите на слънцето влизаха от прозореца и се отразяваха в лицето на Али.Понеже и светеше в лицето тя започна да се пробужда.Аленото и лице така блестеше,а очите ѝ ахх нямам думи за тях.Изправих се внимателно за да не я отдвия понеже е студено.Изправих се в седнало положение,облегнах се за да не и пече.Изведъж се чу ритане на врата и чупене на предмети.Стреснах се.
Казах си на ум-Сигурно е онзи нехранимайко.
Станах от спалнята с мисълта да отида при него и да го натупап едно хубавичко.
Сложих си тениска и се запътих към вратата.Отворих я и на 10 см от мен мина ваза и се разби в стената.Преди да се осетя две ръце ме хванаха за тениската и ми удари 3 юмрука в лицето.Блъсна ме и паднах по стълбите.При падането си ударих главата лошо и от нея започна да тече кръв.
-Къде я тя.Къде е Али-видях как крещеше яростно.
Осъзнах се,изправих се.Подпрях се на стената за да си взема въздух.Негодника тръгна да влиза в апартамента ми.По най-бързият начин се изкачих по стълбите.Настигнах го,хванах го за рамото.Видях едно шише бира до мен,взех го и го ударих по главата и той рече да ме удари,но от удара който аз му нанесох падна на земята.Някой изпищя.Погледнах в посока на писъла и видях,че Али е будна и,че е видяла това.
-Джимин как,какво?Какво е станало?-доближи се хвана лицето ми с малките си ръчички.
-Това кръв ли е?-погледа и се взираше право в зениците ми.Гледа ме стреснато,изплашено и в същото време ядосано.
Хванах и ръчичките ѝ-Добре съм.Нищо ми няма.
-Как така нищо.Трябва да отидем до болницата.Виж тече ти кръв от главата.-крещеше толкова ядосано.
-Добре ще отидем,успокой се.Но първо искам да направим нещо.
-Добре хайде по-бързо какво е?!
Наведох се до кретена на пода.Бръкнах в анцунга му и извадих пликчета дрога.
-От къде знаеш,че има дрога?!
-Не знам,просто ми хрумна.Дай ми телефона,там на бюрото е.
Али се изправи отиде,взе го и ми го подаде.
-Какво ще правиш?!-попита ме нервно.
-Ще се обадим на полицоята,за да може този тук да отиде малко в затвора.
-Глупости недей.Не можеш.
Погледнах я вцепенено.
-Как така не мога?!Мога и още как.
Набрах полицията.Но преди да дигнат нещо ми стана и паднах на пода.Чух само как Али крещи седнала до мен Джимин,Джимин събуди се.

❕❗Извинявам се,че е толкова кратко.Скоро ще пусна 5 глава.
Телефона ми беше на поправка и днес си го взех.❗❕

Heart/СърцеWhere stories live. Discover now