Глава 7

78 12 0
                                    

ГТД
-Ти трябда да лежиш 1 седмица на легло и трябва някой да се гриже за теб.
-Глупости Алекс.Лъжиш ме нали?
-Де да те лъжа Джимин,но както си ударил главата,близо до,малкият мозък и си извадил късмет,защото е можело да умреш.
Останах без думи.Да добре е,че съм извадил късмет.
-Ще има ли кой да те гледа.
-Да ще извикам приятел,но Алекс не искам майка ми да разбира или Али,момичето което дойде с мен.
-Добре няма да и казвам.А за момичето,тя да не ти е гадже,а? - побутна ме по рамото и се засмя.
-Не ми е гадже.Просто приятелка. - и аз се засмях.
-Но то се иска.Като гледам как си хвърляте погледи...има игра.
-Не.Ние сме само приятели нищо повече. - казах го така на доктора,но вътре в мен не е така...
-Добре.Сега те оставам да си почиваш.вдруги ден ще те изпишем.
-Добре Алек,ами Али?Нея кога?
-Още днес.Не е ли идвала да те види?
-Днес ли?Не е.Може би няма да дойде щом не е дошла още.. - стана ми гадно.
-Ще дойде.Сигурно просто има работа.Защото на изписването беше с две момчета и едно момиче.
-Момчета?Какви момчета? - стреснах се.
-Не знам.Просто я взеха и тръгнаха. А сега заспивай.Трябва да почиваш.
-Добре.Чао Алекс
-Чао Джимин.
Почнах да мисля.Какви са тези момчета.Да няма гадже и само да ме лъже.Момичето е нейна приятелка,ами момчетата?!

ГТА
Стана ми гадно,че не можах да видя Джимин.Та той пострада заради мен и онзи Лео.Но Джени....

Heart/СърцеWhere stories live. Discover now