Седнах на дивана до Андо и започнахне да разглеждаме почивките за двама до Бали.
-Ето какво ще кажеш за тази. Според мен е добре. А и парите не са много. Всичко си има. Ядене, джакузи, басейн, разходка с кораб, скачане с бънджи, плуване, масаж. Какво повече да иска човек. А и вътре е много луксозно. Виж само мебелите. Уникални са.
ГТД
Обадих се на Филип, мой стар приятел за да го помоля за услуга. И тъкмо щях да му кажа за услугата, когато Али влезе в стаята и затворих телефона и даже се стреснах, защото не го очаквах.Нищо после ще му се обадя. Сега да отивам шри тях да ги видя, че на тоя Андо видях как му шарат очите. Сега не знам дали е заради това, че бях само по боксерки или че почти свари Али по бельо, и да знам, че е гей, но ми е неспокойно. Не знам и аз защо. Излязох от спалнята и затворих след себе си. Отидох в кухнята. Видях, че Али е направила кафе и тоидох да си налея. Гледах я как Али сочи лаптопа и се смее. На какво ли се смее. Взех чашата си и я оставих на масата и седнах до тях.-Абе вие луди ли сте.
Ококорих се на видяното. Как може такова нещо.
Те гледаха снимката която мислех, че съм махнал.Али и Андо я гледаха и се смееха като откачени.
-К-как-во е т-оова.
Едвам си взимаше въздух от смеха.-Ма вие защо гледате тия снимка.
Целият се изчервих. От тая снимка имам лоши спомени.
Грабнах лаптопа, но Али не го пусна. От къде има тая сила това момиче бе. Оле кой знае каква ще е в леглото. Тва пък от де ми хрумна. Оффф.-Али пусни скапаният лаптоп.
Продължавах да търпам, но нищо.-Има ли още такива снимки. Задължително трябва да ги видя.
Малко смехът и намаля да може да говори. Но Андо продължаваше и продължаваше.-За твое щастие няма. А сега го дай.
Али пусна лаптопа и го взех. Вече и двамата се успокоиха. Оставих лаптопа в едно от скавчетата в спалнята и пак отидох при тях.
YOU ARE READING
Heart/Сърце
FanfictionАли е едно обикновено момиче на 18 години,лесно се доверява,харесва да рисува и цени малките неща.Родителите и загинаха в пожар и само тя е оцеляла....Има само двама души в живота си,но скоро може да се увеличат....Миналото и е тежко...бой,лъжи,пред...