Αμίλητοι ακολουθούσαν την διαδρομοί. Αμίλητοι βγήκαν από το αμάξι και μπήκαν στο επιβλητικό διαμέρισμά. Αμίλητος εκείνος άνοιξε ένα μπουκάλι κρασί και αμίλητη εκείνη έτρεμε στην θέση της περιμένοντας το ξέσπασμά του.
- Ήθελες να με κάνεις να ζηλέψω Νεφέλη;
Έσπασε εκείνος την σιωπή πίνοντας λίγο από το κρασί του.
- Είναι μόνο φίλος μου Μάρκο. Αντιγύρισε εκείνη χαμηλόφωνα.
- Φίλος ε; Οι φίλοι δεν έχουν δικαίωμα να χορεύουν όπως χορεύατε εσείς οι δύο.
Όπα κάτσε, άρα ζήλεψε.
Χμ, αυτό το παιχνίδι μπορούν να το παίξουν δύο.
Δώσε πόνο κορίτσι μου!
- Γιατί ζηλέψατε κύριε Σωτηρίου; τον ρώτησε η Νεφέλη πετώντας τα πράγματά της στο καναπέ.
- Ποιόν να ζηλέψω μωρέ; Τον χίππι; αντεπιτέθηκε εκείνος πίνοντας και άλλο από το κρασί του.
- Α κύριε Σωτηρίου δεν θέλω να ψεύδεστε. Τον μάλωσε τάχα και έβγαλε το μπουφάν της.
Τα μάτια του Μάρκου σκάλωσαν στους γυμνούς της ώμους και το στόμα του ξεράθηκε.
- Νεφέλη όχι παιχνιδάκια σε εμένα. Σου είπα το πάμε αργά, αλλά αν με κάνεις να ξαναζηλέψω..
Η Νεφέλη ανασήκωσε το φρύδι. Ίσως ήταν το αλκόολ, ίσως ο πόθος που έκαιγε τα σωθικά της, αλλά είπε να αφήσει στην άκρη την ανασφαλή, μαζεμένη Νεφέλη και να γίνει η εκρηκτική γυναίκα που θα μπορούσε να κρατήσει αυτόν τον άντρα.
- Τι θα κάνετε τότε κύριε Σωτηρίου; Τον ρώτησε και άφησε ένα φιλί στην άκρη του καλοξυρισμένου πιγουνιού του.
Ο Μάρκος έβλεπε την Νεφέλη να μεταμορφώνεται. Από την ημέρα που την φίλησε για πρώτη φορά, έβλεπε την αλλαγή. Η κοπέλα από γατούλα είχε αρχίσει να αλλάζει σε αγριόγατα. Και ένιωθε να πνίγεται ολόκληρος μέσα του. Αυτήν την πλευρά της ήθελε να νιώσει.
- Σας έφαγε τη γλώσσα η γάτα κύριε; Συνέχισε να τον προκαλεί εκείνη λύνοντας ταυτόχρονα τα μαλλιά της από το μικρό τσιμπιδάκι που τα συγκρατούσε.
Ο μαύρος καταρράχτης έπεσε μπροστα στα μάτια της, στο πρόσωπό της, στην πλάτη της. Η γυναίκα μπροστά του ήταν μια καλλονή και από οσο φαινόταν η ίδια δεν είχε πλήρη επίγνωση της ομορφιάς της.
- Κύριε, αρχίζω να ανυσηχώ! Μήπως πρέπει να καλέσουμε γιατρό; Τον ρώτησε με τα χείλη της στο αυτί του και τις μεγάλες βλεφαρίδες της να του γαργαλάνε το μάγουλο.
Ο Μάρκος με μια γουλια τελείωσε το υπόλοιπο κρασί του και την άρπαξε από τα μπράτσα.
- Φτάνει με το βασανιστήριο αγριόγατα. Αρκετά περίμενα! Της είπε άγρια και την φόρτωσε στον ώμο του.
Ήταν έτοιμος να την γδύσει εκεί και να μην σκεφτεί ανέσεις. Το κρύο πάτωμα θα έκανε την δουλειά του. Αλλά ήθελε να της δώσει την καλύτερη νύχτα της ζωής της. Ήθελε να δείξει στο σπουργιτάκι πως δεν θα είχε ποτέ ξανά μάτια για άλλον.
Την άφησε απαλά να σταθεί μπροστά από το κρεβάτι και για λίγο έμεινε να την κοιτάζει. Η Νεφέλη ένιωθε την καρδιά της να σπάει από την προσμονή. Δάγκωσε με δύναμη το χείλος της.
Τα δάχτυλά του ανέβηκαν στους ώμους της. Έμειναν για λίγο εκεί κάνοντας κύκλους και αργότερα βρήκαν την άκρη του φερμουάρ της. Με πολύ αργούς ρυθμούς το φόρεμα άνοιξε και έγινε ένα κουβάρι στα πόδια της.
Την έπιασε από το χέρι και την βοήθησε να βγεί από το ρούχο.
Το χέρι του μπλέχτηκε στα μαλλιά της και της τα τράβηξε ελαφρά. Ο λαιμός της εκτέθηκε και τα δόντια του βρέθηκαν πάνω της.
- Μόνο δική μου! ψέλλισε και την ξάπλωσε πίσω στο κρεβάτι.
Η Νεφέλη έκλεισε τα μάτια ηδονικά παρακαλώντας για το άγγιγμά του.
- Άσε με να σου δείξω τι πάει να πει πάθος μωρό μου! της ψιθύρισε λίγο πριν της ανοίξει με δύναμη τα πόδια και χαθεί στον μαγικό κόσμο της._______________
Χελοου...
Νεο κεφαλαιο λοιπον...
Μικρο ( γιατι ετοιμαζω αλλα δυο βιβλια ) αλλα οκ απο το τιποτα...• Λοιπον, τελικα ο Μαρκος εβαλε χερι στο βαζο με το μελι.
•Ντενίς - που δεν θελει να ξημερωσει Δευτερα•
YOU ARE READING
Ο Χειμωνας μιας Νεραιδας! - ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ & ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ
RomanceΗ Νεφελη για χρονια ειχε παραδωθει στα χερια του Μαρκου. Το ονομαζε αγαπη. Δεν μετρησε ποτε τι εχασε διπλα του. Μεχρι που εφτασε στο πατο. Τοτε ολη της η ζωη περασε μπροστα απο τα ματια της. Επρεπε λοιπον να παρει μια αποφαση. Μηπως ο πατος θα της ε...