Φοβάμαι αλλά...

317 36 0
                                    

Έλενα

Μετά από πέντε μήνες..

Έχουν περάσει πέντε μήνες από την ημέρα που χώρισα με τον Μάριο και η ζωή μου κατρακυλάει όλο και πιο χαμηλά. Ζω μόνο για ένα σκοπό, μόνο ένα πράγμα δίνει νόημα στην μουντή ζωή μου και αυτό δεν είναι άλλο από αυτό το  πλασματάκι που έχω μέσα μου , τον καρπό του ερωτά μου με τον Μάριο, τον μοναδικό άντρα που αγάπησα πραγματικά. Αυτοί οι πέντε μήνες είναι τόσο μουντοί και νιώθω τόσο μόνη, μα τόσο μόνη. Ο Τομας αποδείχθηκε σκληρό καρύδι και με έχει κλεισμένη εδώ μέσα στους πέντε τοίχους , τίποτα δεν με αφήνει να κάνω, δεν με αφήνει να βγω ούτε καν στον κήπο. Όπως λέει , δεν πρέπει να μάθει κανείς για αυτό το μπάσταρδο παιδί που έχω στην κοιλιά μου. Δεν ξέρω αν όντως είναι δική του ιδέα ή ιδέα του άλλου, αυτού του ύπουλου ανθρώπου που δεν θα περίμενες ποτέ ότι  θα προχωρούσε σε τέτοιες αποτρόπαιες πράξεις. Ένα πράγμα δεν θα ξεχάσω ποτέ και αυτό δεν είναι άλλο από εκείνη την νύχτα.

Flashback

Είχα ένα άσχημο προαίσθημα σε όλη την εκδρομή αλλά προσπαθούσα απλά να το αγνοήσω, αλλά μόλις μπήκα στο σπίτι , οι φόβοι μου επιβαβαιώθηκαν. Εκεί στο σπίτιμε περίμεναν ο Τόμας με τον Ράιλι, τον γιο του Τζον . Μόλις τον είδα τρελάθηκα, η παρουσία του εδώ μόνο καλή δεν θα μπορούσε να είναι. 

- Ράιλι, πόσο καιρό έχω να σε δω.. , είπα όσο πιο πειστικά μπορούσα. Δεν χαιρόμουν καθόλου με την παρουσία του. Είχε μεγαλώσει, είχε γίνει ένας μεγαλοεπιχειρηματίας, άξιος συνεχιστής του πατέρα του αλλά το προσωπό του έβγαζε κάτι το άκαρδο, το σκληρό. 

- Πάνε χρόνια από τότε που συναντηθήκαμε. Αν δεν κάνω λάθος , τελευταία φορά ήταν στην κηδεία του πατέρα μου.,είπε με μια ψυχρότητα

- Ναι όντως μετά έφυγα, δεν είχα κανένα λόγο να καθίσω .

- Ναι απλά εξαφανίστηκες πολύ γρήγορα. Πάντως θα ήθελα να σε συγχαρώ , ήταν πολύ έντιμο αυτό που έκανες με την αποποίηση της περιουσίας. 

- Δεν είχα κανένα δικαίωμα πάνω στην περιουσία. Όπως και να έχει πως και από τα μέρη μας;Γνωρίζεστε με τον Τόμας ;

- Ναι, παλιός συνεργάτης του πατέρα μου .Ήρθα να κλείσουμε κάποιες συμφωνίες .., είπε δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην λέξη συμφωνίες. Κάτι δεν πήγαινε καλά, η όλη κατάσταση μύριζε μπαρούτι. 

- Α πολύ ωραία, είναι πολύ ευχάριστο αυτο. Εμένα θα με συγχωρέσετε , είμαι κουρασμένη και θα αποσυρθώ, αν δεν σας πειράζει. Όλη αυτήν την ώρα που μιλούσαμε με τον Ράιλι, ο Τόμας δεν μιλούσε, απλά καθόταν και έπινε το ουίσκι του.Κάτι συνέβαινε και φοβόμουν να το ανακαλύψω.

Damned love 2-Its not over...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang