Spoiler

420 45 4
                                    

Έλενα

Η ζωή μου, όλο μου το είναι, εξαρτάται από μα απόφαση, από μια απόφαση που θα καθορίσει όχι μόνο την δική μου ζωή αλλά και την ζωή και ενός άλλου ανθρώπου. Εκεί που δεν το περιμένεις, εκεί που νομίζεις ότι όλα πηγαίνουν ρολόι, ξαφνικά γίνεται κάτι και ανατρέπονται όλα! Και τώρα βρίσκομαι, μπροστά σε αυτούς τους ανθρώπους, που μου ζητάει να ξεριζώσω την καρδιά μου, προδίδοντας τον μόνο άνθρωπο που αγάπησα πραγματικά! Με βάζει να διαλέξω ανάμεσα στην σωτηρία και την ολοκληρωτική καταστροφή!

- Λοιπόν αποφάσισε ή τον παρατάς λέγοντάς του ότι τον κοροίδευες τόσο καιρό ή θα τον καταστρέψω ολοκληρωτικά? Αποφάσισε τι θέλεις?, μου είπε με ένα αρκετά θυμωμένο ύφος!

-Μα πως μπορώ να διαλέξω, πες μου.. Καταλαβαίνεις τι σημαίνει να αγαπάς..?, είπα απεγνωσμένα

- Την λέξη αγάπη μην τολμήσεις να την ξαναγγίξεις , βρωμίζεται και μόνο που την προφέρεις!. Λοιπόν διάλεξε θα τον σώσεις ή θα τον καταστρέψεις?, είπε με ένα ειρωνικό βλέμμα..

- Θα τον αφήσω, αλλά σας παρακαλώ μην το πειράξετε! Θα κάνω ότι μου ζητήσετε αλλά σας παρακαλώ, δεν θέλω να πάθε τίποτα! 

- Ωωω μην φοβάσαι δεν θα πάθει τίποτα ο καλός σου, πήρες την σωστή απόφαση, είπε ο άλλος και έφυγαν και οι δύο από το γραφείο με ένα χαιρέκακο ύφος, το ύφος του νικητή!

Εγώ εκείνη την στιγμή δεν άντεξα, λύγισα και τα γόνατά μου ακούμπησαν το κρύο πάτωμα του γραφείου.Αυθόρμητα τα χέρια μου αγκάλιασαν την κοιλιά μου και με τα δάκρυα να τρέχουν, άρχισα να την χαϊδεύω!

- Να ξέρεις αγάπη μου, ότι η αγάπη θέλει θυσίες! Θυσίασα την ζωή μου για να τον σώσω και θα την δώσω ξανά και ξανά για να σώσω εσένα, το μόνο πολύτιμο κομμάτι που απέμεινε από αυτόν!

Σύντομα θα μπει νέο κεφάλαιο!!! Για κάντε μαντεψιες ποιοι είναι οι κύριοι που απειλούν την Έλενα?




Damned love 2-Its not over...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora