Έλενα
Μετά από πέντε χρόνια..
Και ναι επιτέλους ζούσε τη ζωή που ήθελα, περάσαμε πολλές δυσκολίες πολλά προβλήματα, πολλά εμπόδια αλλά τα καταφέραμε ζούμε αυτό μας αξίζει και δεν είναι κάτι άλλο από την ευτυχία!
Σαν σήμερα πριν 5 χρόνια κατάφερα να αποκτήσω και να διεκδικήσω αυτά που μου ανηκαν! Μπορεί να φαίνεται εγωιστικό μπορεί να ταλαιπώρησα κόσμο ,να πλήγωσα ανθρώπους με τις πράξεις μου, ανθρώπους που με τον τρόπο τους μου έδειξαν την αγάπη τους αλλά μπροστά στην ευτυχία πρέπει να ξεπερνάμε κάθε εμπόδιο και να θυσιάζουμε πράγματα στο βωμό της!
Κάθομαι και χαζεύω αυτό το όμορφο πλάσμα που μου χάρισε ο θεός ! Το μικρό μου κοριτσάκι που μου έχει χαρίσει όλη αυτή την ευτυχία και την αγάπη που για πολύ καιρό είχα στερηθεί, ζω και αναπνέω μόνο για αυτήν γιατί τελικά αυτός ήταν ο σκοπός της ζωής μου! Αυτά που έζησα, που ένιωσα, που αισθάνθηκα και βίωσα ήταν για να φτάσω σε αυτό εδώ το σκοπό να μεγαλώσω με αγάπη και με αμέριστη φροντίδα το μωρό μου!
Αλλά όλα αυτά δεν θα μπορούσα να τα ζήσω μόνη μου θα ήταν σαν να έλειπε το άλλο μου μισό και αυτό δεν ήταν άλλο από τον μόνο άνθρωπο που αγάπησα και λάτρεψα σε αυτή τη ζωή! Κάθομαι και αναλογίζομαι όλα αυτά που περάσαμε μαζί και τελικά το μόνο που μπορώ να καταλάβω είναι ότι όλα αυτά που ζήσαμε άξιζαν και με το παραπάνω!
Πριν πεντε χρόνια..
Ήταν η χειρότερη μέρα της ζωής μου σήμερα ο άνθρωπός μου θα παντρευόταν μία άλλη μία άλλη γυναίκα που ίσως θα εξασφάλιζε ή μάλλον λάθος θα του χάριζε την ασφάλεια που έχει ανάγκη! Μια ασφάλεια που δεν κατάφερα να του χαρίσω εγώ γιατί προτίμησα την ζωή του από τη δική μου! Είχα φτάσει στον όγδοο μήνα της εγκυμοσύνης μου, το κοριτσάκι μου μεγάλωνε μέρα με την ημέρα αλλά η μητέρα της δεν είχε τις ψυχικές αντοχές για να χαρεί για αυτήν την ευλογία που της είχε χαριστεί! Ο Τόμας καθόταν και με κοιτούσε λες και ήμουν το χειρότερο είδος ανθρώπου που θα μπορούσε να αντικρίσει κανείς, με μισούσε όχι τόσο για την απιστία μου αλλά γιατί του είχα πληγώσει το μεγάλο του εγωισμό φοβόταν το ρεζιλίκι του όπως έλεγε ο ίδιος! Ενώ στην αρχή νόμιζα ότι τον είχε πληγώσει καθαρά η συμπεριφορά μου απέναντί του, αντίθετα όμως φοβόταν τρομερά οτι του χαλούσα την φήμη! Στον τύπο είχε διαρρεύσει ο ίδιος ότι έλειπα στο εξωτερικό για δουλειές ενώ στην πραγματικότητα με είχε κλείσει μέσα στο σπίτι! Σήμερα όμως δεν θα του περνούσε, ο άνθρωπός μου παντρευόταν και εγώ αυτό έπρεπε να το εμποδίσω με κάθε κόστος ακόμα και της ζωής μου! Ξέρω ότι έβαζα σε κίνδυνο τη ζωή της κορούλας μου αλλά αν κινδυνεψω, ξέρω ότι ο Μάριος θα βάλει τη ζωή της κόρης μας πιο πάνω και θα τη σώσει!
YOU ARE READING
Damned love 2-Its not over...
RomanceΗ συνέχεια από την αγαπημένη μας ιστορία έρχεται ! Ο έρωτας είναι κάτι όμορφο, τι γίνεται όμως όταν δέχεται βέλη από όλους! Η ιστορία συνεχίζεται με ανατροπές , με εκδίκηση , με έρωτα, με πάθος , τα θύματα γίνονται θύτες και τι γίνεται όταν πρόσωπα...