Τομας..
Τελικά εκεί που νομίζεις ότι ξέρεις έναν άνθρωπο, τελικά αποδεικνύεται ότι απλά η ζωή σου είναι γεμάτη αμφισβητήσεις και λάθη. Η Έλενα μου είπε ψέμματα για το παρελθόν της και εμένα προσωπικά δεν μου αρέσουν τα ψέμματα. Για εμένα τα ψέμματα είναι λόγος για να τιμωρώ και στην προκειμένη περίπτωση οι τιμωρημένοι θα είναι δύο. Το βλέμμα μου στράφηκε προς το μέρος τους και οι υποψίες άρχιζαν να φουντώνουν, ίσως τελικά απλά να μην είναι συνδεδεμένοι μόνο λόγω του γάμου της Έλενας με τον Τζον αλλά εδώ να υπάρχει και κάτι άλλο και έχω σκοπό να το ανακαλύψω πολύ σύντομα.
Από την στιγμή που αυτός ο άνδρας μου είπε για το παρελθόν της, άρχιζα να την κοιτάω με άλλον τρόπο, θέλω να ελέγχω κάθε κίνησή της, να γίνω η σκιά της. Όσο για τον Μάριο, για αυτόν θα του κάνω ένα τέτοιο χουνέρι που θα το φυσάει και δεν θα το κρυώνει. Αν αποδειχτούν αυτά που υποψιάζομαι απλά θα χαθεί από προσώπου γης και θα φροντίσω εγώ για αυτό. Προς το παρόν θα ήμουν χαλαρός και οι επόμενες μέρες θα δείξουν τι πρέπει να γίνει!
Έλενα..
Η φιλανθρωπική βραδιά έφτασε στο τέλος της και επιτέλους, μπορώ επιτέλους να χαθώ από όλους αυτούς που με κοιτάνε με μισό μάτι. Το μόνο που χρειάζομαι είναι να ξαπλώσω και να ονειρευτώ ότι βρίσκομαι στην αγκαλιά του άνδρα που αγαπώ όσο τίποτα άλλο στην ζωή μου και αυτός ο άνδρας δεν είναι άλλος από τον Μάριο. Είναι ο μόνος άνδρας που με έκανε να ερωτευτώ, να νιώσω και πάλι ζωντανή μέσα σε ένα κόσμο άψυχο, γεμάτο ψεύτικα χαμόγελα και υποκρισία. Να μου πεις, εσύ διάλεξες να ζήσεις μέσα σε αυτόν τον κόσμο, αλλά καμιά φορά η ζωή και οι στιγμές που την περικλείουν, απλά αποδεικνύουν ότι εμείς οι άνθρωποι κάνουμε τόσα μα τόσα λάθη!
Το επόμενο πρωί ο Μάριος μου έστειλε μήνυμα για το μέρος και την ώρα που θα συναντιόμασταν και απλά δεν κοιτούσα την ώρα για να συναντηθούμε..Αυτό όμως που με παραξένευε τις τελευταίες ώρες, ήταν ότι ένιωθα κάποιον να με παρακολουθεί. Από το πρωί που βγήκα για τις δουλειές μου , ήταν λες και κάποιος παρακολουθούσε τις κινήσεις μου, αλλά μπορεί και να ήταν ιδέα μου, λόγω του συνεχόμενου φόβου μου, μην ανακαλυφθεί η σχέση μου με τον Μάριο. Το βράδυ έφθασε, ο Τόμας είχε βγει σε ένα επαγγελματικό δείπνο και έτσι ήταν ακόμα πιο εύκολο και για εμένα να πάω να βρω τον Μάριο. Έτσι ετοιμάστηκα και έφυγα σχεδόν τρέχοντας για να πάω να τον βρω.
Μετά από μισή ώρα είχα βρεθεί σε μια ερημική παραλία, αφού πάρκαρα το αυτοκίνητο κάπου να μην κάνει μπαμ, προχώρησα στην αμμώδη παραλία και τον βρήκα να κάθεται εκεί, πάνω στην άμμο και να αγναντεύει την θάλασσα.Φαινόταν τόσο όμορφος, ήταν λες και είχε βγει από παραμύθι και περίμενε την πριγκίπισσα του να έρθει και να τον κάνει ευτυχισμένο.Περπάτησα αθόρυβα, καθώς πλησίαζα, εκείνος φαινόταν τόσο προσηλωμένος στην ήρεμη και γαλήνια θάλασσα που απλωνόταν μπροστά του που δεν με είχε πάρει χαμπάρι.
CZYTASZ
Damned love 2-Its not over...
RomansΗ συνέχεια από την αγαπημένη μας ιστορία έρχεται ! Ο έρωτας είναι κάτι όμορφο, τι γίνεται όμως όταν δέχεται βέλη από όλους! Η ιστορία συνεχίζεται με ανατροπές , με εκδίκηση , με έρωτα, με πάθος , τα θύματα γίνονται θύτες και τι γίνεται όταν πρόσωπα...