Έλενα
Οι σκέψεις μου πολλές, μήπως όλα αυτά που ζω είναι μια ψευδαίσθηση , μήπως ζω μέσα σε μια φούσκα που πραγματικά είναι έτοιμη να σκάσει και ο Μάριος είναι αυτός που θα το κάνει.?
- Έλενα είσαι καλά?, ρώτησε ο Τόμας βγάζοντας με από τις σκέψεις..
- Ναι ναι, συγγνώμη.. Τι λέγαμε ..?, ρώτησα κάπως ντροπιασμένη
-Ο Μάριος είπε ότι γνωρίζεστε, από που ?, ρώτησε ο Τόμας και τότε κατάλαβα ότι όλα αυτά τα φαντάστηκα, δεν αποκάλυψε τίποτα ο Μάριος ή τουλάχιστον έτσι πιστεύω ότι θα κάνει και στην συνέχεια!
- Μα δεν σου είπε η Κυρία Σουέζε ότι είχε περάσει από την εταιρεία για μια επιταγή.. Ε δεν ήσουν εκεί και έτσι την εξυπηρέτησα εγώ.., είπε με μια άνεση ο Μάριος και μπορώ να πω ότι ένιωσα μια ανακούφιση, μπορούσα να αναπνεύσω ξανά!
- Ναι βρε αγάπη μου δεν θυμάσαι που σου το είχα πει!, είπα με σιγουριά πια και αυτοπεποίθηση!
- Ναι βρε μάτια μου , συγγνώμη το ξέχασα ..Με τόσα που έχω στο μυαλό μου, που να τα θυμάμαι όλα..?, είπε αστειευόμενος ο Τόμας και συνέχισε.. Εμείς πρέπει να πάμε να χαιρετήσουμε και κάποια άλλα άτομα, μας συγχωρείτε..
- Ναι βεβαίως, είπε ο Μάριος ενώ η Μαρίνα χαμογέλασε.. Γαμώτο ήταν αρκετά όμορφη που με έκανε πραγματικά να πρασινίσω από την ζήλια μου αλλά προσπαθούσα να παραμείνω ψύχραιμη..
Φύγαμε από εκεί και συνεχίσαμε μαζί με τον Τόμας τις δημόσιες σχέσεις, ενώ αρκετές φορές πάντα διακριτικά κοιτούσα προς το μέρος του Μάριου, ο οποίος μιλούσε και χαμογελούσε με την κοπελιά του..Αλήθεια τώρα έτσι το κάνει επίτηδες.. Δεν άντεχα αυτήν την ευτυχία, πόσο θα ήθελα να είμαι εγώ στην θέση της..Κάποια στιγμή ήρθε η ώρα να καθίσουμε στα τραπέζια μας και μαντέψτε ποια είχα δίπλα μου, μα φυσικά την γλυκιά και αθώα Μαρίνα.. Γιατί όλα εναντίον μου ? Γιατί? Πόσες αμαρτίες πληρώνω πια?
- Θα θέλαμε να σας καλοσωρίσουμε για ακόμα μια φορά στην ετήσια φιλανθρωπική μας εκδήλωση με σκοπό αυτόν τον σπουδαίο αγώνα που δίνουν τα παιδιά απέναντι στον καρκίνο. Πέρσι καταφέραμε με την βοήθεια σας να μαζέψουμε ένα αρκετά μεγάλο ποσό για αυτόν τον σκοπό, φέτος θέλω να πιστεύω ότι το ποσό θα είναι ακόμα μεγαλύτερο. Ξέρω ζούμε σε δύσκολες εποχές αλλά αυτά τα παιδιά χρειάζονται την βοήθεια μας και εμείς θα πρέπει να είμαστε δίπλα τους με κάθε τρόπο. Σας ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σας εδώ και βασιζόμαστε στην βοήθεια σας,είπε ο Τόμας που είχε ανέβει πάνω στο βήμα για να βγάλει τον λόγο του.. Εγώ από την άλλη κοιτούσα τον Μάριο, ο οποίος ήταν λες και ήταν αδιάφορος μαζί μου, λες και δεν υπήρχα στον χώρο. ο Τόμας ήρθε ξανά πίσω στην θέση του και θέλησα να του κάνω ένα κομπλιμέντο για να του δείξω ότι νοιάζομαι..
YOU ARE READING
Damned love 2-Its not over...
RomanceΗ συνέχεια από την αγαπημένη μας ιστορία έρχεται ! Ο έρωτας είναι κάτι όμορφο, τι γίνεται όμως όταν δέχεται βέλη από όλους! Η ιστορία συνεχίζεται με ανατροπές , με εκδίκηση , με έρωτα, με πάθος , τα θύματα γίνονται θύτες και τι γίνεται όταν πρόσωπα...