Αποκαλύψεις...

465 55 10
                                    

Έλενα 

Ο καιρός περνούσε σαν μια ρόδα του λουνα παρκ, που γυρνάει και γυρνάει και σταματά μόνο για να πάρει επιβάτες. Έτσι και η ζωή μου, εκεί που ήταν άδεια, ξαφνικά η παρουσία του την γέμισε με χαρά και πολύ έρωτα. Αυτός ο άνθρωπος ήταν το άλλο  μου μισό και είναι πολύ βάρβαρο να χωρίζεις δυο να ανθρώπους που είναι μισοί χωρίς αυτόν που τους ολοκληρώνει. Βέβαια δεν υπάρχουν μόνο όμορφες στιγμές , αλλά και πολλοί τσακωμοί. Η αλήθεια είναι ότι το να έχεις έναν παράνομο έρωτα κάτω από τόσα αδιάκριτα βλέμματα να σε περιτριγυρίζουν, είναι πάρα πολύ δύσκολο. Εγώ έχω τον Πέντρο, που για καλή μου τύχη φεύγει συνέχεια για επαγγελματικά ταξίδια από την άλλη ο Μάριος έχει την Μαρίνα, που δεν λέω καλή κοπέλα αλλά ζηλεύω τόσο πολύ που δεν μπορώ να νιώσω καμιά τύψη απέναντί της. 

Σήμερα είναι μια μεγάλη φιλανθρωπική εκδήλωση που γίνεται με σκοπό την χρηματοδότηση της θεραπείας των παιδιών με καρκίνο. Σε άλλες περιπτώσεις θα ήθελα τόσο πολύ να πάω, όχι για τον φιλανθρωπικό χαραχτήρα αλλά για να πάρουν φωτιά τα φλας, σήμερα όμως  δεν έχω καμιά όρεξη. Βλέπετε δεν θα ήθελα να βρίσκομαι στον ίδιο χώρο που θα είναι ο Μάριος με την κοπέλα του, δυστυχώς όμως δεν μπορώ να κάνω τίποτα, ο Πέντρο θέλει να τον συνοδέψω , είναι υποχρέωσή μου. Επιπλέον για ακόμα μια φορά, ήμασταν τσακωμένοι γιατί δεν μπορούσε να έρθει στο χθεσινό μας ραντεβού, λόγω της κοπελιάς του. Εγώ νευρίασα και δεν απάντησα σε κανένα από τα τηλεφωνήματά του. 

Είχα αγοράσει ειδικά για αυτή την περίσταση μια μαύρη, σε στενή γραμμή τουαλέτα

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Είχα αγοράσει ειδικά για αυτή την περίσταση μια μαύρη, σε στενή γραμμή τουαλέτα. Το πάνω μέρος ήταν σχεδόν διάφανο, ενώ υπήρχε ένα αρκετά αποκαλυπτικό ντεκολτέ που αναδείκνυε το στήθος μου. Το κάτω μέρος ήταν διάφανο, κάνοντας αισθητά τα πόδια μου ενώ όλο ήταν κεντημένο με μαύρη δαντέλα που σχημάτιζε περίτεχνα λουλούδια. Το βάψιμο μου smoky, με έντονες γραμμές ενώ το κραγιόν σκούρο κόκκινο κάνοντας τα χείλη μου αρκετά ποθητά. Είχα κάνει προσθετική μαλλιών , μιας και είχα κόψει τα μαλλιά μου κοντά πριν αρκετούς μήνες, τα πήγα όλα πίσω, δίνοντας τους μια άκρως σεξουαλική νότα. Σαν κόσμημα έβαλα μόνο τα μαύρα μου σκουλαρίκια, άλλωστε το φόρεμα από μόνο του έκλεβε τις εντυπώσεις και για τέλος άφησα το άρωμα μου, που ήξερα ότι τρέλαινε τον Μάριο. Ήθελα να είμαι λαμπερή μόνο για αυτόν , ήξερα ότι θα συνοδεύεται από άλλη, αλλά θέλω τόσο πολύ να θαμπωθεί από εμένα. 

Damned love 2-Its not over...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora