Δυσκολίες

485 64 4
                                    


Μάριος

Μετά από ένα μήνα και κάτι...

Πως μπορεί να αλλάξει η ζωή από την μια στιγμή στην άλλη ? Εκεί που δεν το περιμένεις σου χαρίζει ένα αναπάντεχο δώρο αλλά σε συνδυασμό με ένα σωρό προβλήματα και εμπόδια!. Η επανένωση μου με την Έλενα, ήταν θέμα χρόνου να γίνει, απλά εκείνη η νύχτα έδωσε την σφραγίδα πάνω στον ερωτά μας. Την αγαπούσα και την αγαπάω όσο τίποτα άλλο στην ζωή μου, είναι κομμάτι μου , χωρίς αυτή είμαι μισός. Όταν εκείνη την νύχτα πήγα και την έκανα ξανά δική μου , ένιωσα ότι επιτέλους είμαι εκεί που ανήκω. Αυτός ο μήνας έχει περάσει με πολλά σκαμπανεβάσματα, με πολύ άγχος και όλα αυτά συνδυασμένα με όμορφες και μαγευτικές στιγμές. Η Έλενα είναι για εμένα το ιδανικό, το τέλειο αλλά και το απαγορευμένο! Μέσα σε αυτές τις ημέρες, εγώ και η Έλενα μοιραστήκαμε πολλές όμορφες στιγμές γεμάτες πάθος και έρωτα, προσπαθούσαμε να καλύψουμε τον χαμένο χρόνο αν και αυτό φάνταζε ιδανικό!

Με την Έλενα συναντιόμασταν αρκετά συχνά αλλά πάντα στα κρυφά και όχι γα πολύ ώρα Οι τόποι συνάντησης μας ήταν είτε ξενοδοχεία, είτε αυτοκίνητα είτε ακόμα και πάρκα. Ήμασταν παράνομοι και οι τόποι που συναντιόμασταν το αποδείκνυαν περίτρανα. Τα συμβούλια από την μεριά μου είχαν γίνει η επίσημη δικαιολογία μου, ενώ οι επαγγελματικές συναντήσεις είχαν γίνει επίσημη δικαιολογία για την Έλενα. Αν και η Έλενα δεν χρειαζόταν να λέει πολλές δικαιολογίες γιατί πολύ απλά ο Τόμας έλειπε σχεδόν συνέχεια σε επαγγελματικά ταξίδια. Ένιωθα σαν έφηβος που προσπαθεί να κρυφτεί για να μην το πιάσουν στα πράσα. Δεν μας έφταναν όλα αυτά, το τελευταίο διάστημα δέχομαι απειλητικά μηνύματα από ένα άγνωστο αριθμό απειλώντας με για το κακό που έχω κάνει! Στην αρχή σκέφτηκα ότι μπορεί να ήταν ο Τόμας ή η Μαρίνα, αλλά αυτό ήταν αδύνατο, το πιο πιθανό, αν το μάθαιναν ήταν να μας ξεμπροστιάσουν το λιγότερο. Τώρα απλά τα κοιτάω και προσπαθώ να μην δίνω σημασία!

Βέβαια με την Έλενα δεν είναι όλα ιδανικά , έχουν πολλούς τσακωμούς, λόγω της κατάστασης και της πίεσης που έχουμε. Να μου πείτε τα θέλατε και τα πάθατε, αλλά άμα είσαι έρμαιο μιας παράφορης αγάπης , πως μπορείς να της γυρίσεις την πλάτη? Ο χειρότερος τσακωμός μας μέχρι τώρα ήταν πριν 10 μέρες μέσα στο αυτοκίνητο! Δεν θα την ξεχάσω με τίποτα αυτήν την ημέρα, παραλίγο να γίνουμε βούκινο!

FLASHBACK

Ήμασταν μέσα στο αυτοκίνητο και χωρίς να μπορούμε να συγκρατηθούμε, αρχίσαμε να γδύνουμε ο ένας το άλλον , έστω να νιώσουμε έστω και με αυτόν τον τρόπο την ζεστασιά των κορμιών μας. Η Έλενα είχε ανέβει επάνω μου και με φιλιόμασταν σαν να μην υπήρχε αύριο, ώσπου χτύπησε το τηλέφωνό μου!..

Damned love 2-Its not over...Место, где живут истории. Откройте их для себя