POV Dylan
Ik kijk op mijn wekker ik zie dat het 7 uur is ik spring meteen uit bed niet dat ik haast heb ofzo ik wil Charlie gewoon snel spreken, hij reageerd ook niet op mijn smsjes. Ik loop de badkamer in en spring onder de douche. Ik voel het warme water stromen. Ik pak de shampoo en begin erg enthousiast met het wassen van mijn haar. Even later pak ik de conditioner en laat dat wat langer in me haar, na een paar minuten spoel ik het weer uit. Ik stap uit de douche en kleed me snel aan. Daarna Loop ik naar de keuken en maak een ontbijtje.
Brrr wat is het koud op de fiets naar school. Als ik eenmaal op school ben zoek ik Charlie. Hij is nergens te bekenen dat word dus wachten. Ik loop snel naar een bankje dicht bij de fietsenstalling. Ik pak mijn schetsboek en even later zie ik Charlie aankomen lopen. Ik stop mijn schetsboek terug in mijn tas en sta op. Ik loop met een vaart naar Charlie toe.
Charlie kijkt me even aan maar loopt gewoon door. "Charlie!" Roep ik snel naar hem. Ik krijg geen antwoord en hij loopt gewoon verder, maar daarna loopt hij tog naar me toe en zegt "laat me even met rust oke ik ben niet boos" "het is gewoon iets prive's" en hij loopt zonder emotie weg. Wat doet hij opeens raar.
Ik zit in de klas met Tess zoals gewoonlijk naast me. We hebben nu tekenles, m'n lievelingsvak. We moeten vandaag een portret maken. Ik ben wel te vrede met de mijne. De docent komt op me aflopen als ik hem bijna af heb. "Wow Dylan het is prachtig!" Zegt ze trots. "Dankje" zeg ik verlegen terug. Opeens kijkt heel de klas en ik voel dat ik rood word.
Als het pauze is loopt Kendall op me af. Ohh SHIT denk ik bij mezelf. "Hey!" "Dylan wanneer ga je nou een verstandig doen en doen wat ik zeg!" "Uhmm in je dromen denk ik" ik durf eindelijk weer voor mezelf op te komen. "Ohh de nerd kan praten" Meteen durfde ik mijn mond niet meer open tedoen. Ze kijkt me boos en kill aan. Opeens lopen er 2 gespierde jongens op me af waardoor ik steeds verder naar achter loop. Shit wat moet ik doen!! "Nu!" Roept Kendall naar de 2 jongens. De jongens pakken me stevig vast waardoor ik nu geen kant meer opkan. Ze loopt rustig naar me toe. "Ik had je tog gezegt dat je uit Charlie's buurt moet blijven, je had gewoon moeten luisteren naar me" Opeens krijg ik een klap in mijn gezicht. "AAUWW!" Roep ik zo hard mogelijk. Ze blijf maar door en door slaan tot alles zwart word voor mijn ogen en ik hard neerval op de grond....
POV Charlie
"WHAT TE FUCK!" Roep ik als ik zie dat ze Dylan slaan. Snel ren ik naar haar toe "WHAT DOE JE!!" Roep ik naar Kendall. "Ik zorg dat ze je niet meer lastigvalt" zegt Kendall met een grote smile op haar gezicht. Haar hand glijd om mijn lichaam. Ik haal zo snel mogelijk haar hand weg en loop naar Dylan. Ik roep nog naar Kendall "ik heb geen last van haar maar van jou!!!" Ik duw de jongens opzij en ze laten Dylan meteen los. Tot mijn grote verbazing is Seth 1 van de jongens die ik opzij duw. "Dylan gaat het?!" Ze reageerd niet wat nu!! Ik pak Dylan op en ren meteen naar de schoolarts....
JE LEEST
"Just Friends"
RomanceDylan is een meisje met een groot verleden die nog niemand weet. Maar als Mr.Badboy zijn geheim verteld, doet zij dat ook. Maar wat gebeurt er als hun verleden weer opduikt? Komt het nog goed?