Hoofdstuk 4

112 5 1
                                    

POV Charlie

Ik ben hier nu samen met Dylan bij de schoolarts. Waarom heeft Kendall dit gedaan? Dat ze arrogrant en jaloers is oke maar dit doe je niet. En wat deed Seth daar? De schoolarts is aan het kijken naar Dylan, ze is nog steeds niet wakker. Ik hoop dat ze snel wakker word. En hier zit ik dan in een stoel naast Dylan te wachten tot ze wakker word. Waarom duurt dit zo lang? Ik had allang in de les moeten zitten, maar Dylan gaat nou eenmaal voor.

"Dylan" roep ik als ze haar ogen voorzichtig opent. "Wat is er gebeurd" zegt ze ik hoor de pijn in haar stem. Ze wilt overeind komen zitten maar ik duw haar zachtjes terug. "Je moet rustig blijven liggen" "Kendall heeft je hard geraakt" "ohh" is het enige wat ze antwoord. Even later momelt ze iets "Bedankt dat je me hierheen gebracht hebt" zegt ze met een glimlach. "Nee Dylan ik had er eerder voor je moeten zijn" "Het geeft niet Charlie" "Het geeft wel!" ik zeg het iets te hard waardoor ze duidelijk schrikt. "Sorry zo bedoelde ik het niet" ze glimlacht naar me.

Als ik en Dylan even later de kamer uit lopen kijk ik op mijn telefoon. Berichtje van seth waar ben je sorry ik kan het uitleggen? Dylan kijkt ook op haar telefoon en zegt "we hebben scheikunde ik zou maar snel zijn we zijn al te laat" Snel lopen we naar scheikunde. Als ik de deur open doe zie ik Mevrouw Dijkstra meteen onze kant op kijken. "toch de moeite nog genomen om toch te komen?" zegt ze met een geirriteerde stem. "Sorry we waren bij de schoola-" "Hou je praatjes maar voor je dat word nablijven, Kendall heeft me al verteld wat jullie gedaan hebben!" "en nu snel gaan zitten!" ik zie Dylan somber naar me kijken. ik neem snel plaats naast Iemand en pak mijn boeken.

POV Dylan

Na de les lopen ik en Charlie naar het bureau van Mevrouw Dijkstra. "Dat jullie haar hebben geslagen!" "Meld jullie maar gelijk bij het schoolhoofd" "WE HEBBEN WAT!" roep ik boos. "Mevrouw Brook! ga je nu maar melden!" "U weet niet eens wat er is gebeurt" zegt Charlie snel. "Meneer Brown nu!" We lopen allebij woest en snel de klas uit.

Eenmaal als we op de gang staan nadat we langs het schoolhoofd zijn geweest zegt Charlie "Uhmm ik moet je iets vertellen..." "ik moet gaan sorry" zeg ik snel ik wil niet weten wat er anders gebeurt zou zijn. Ik loop snel de school uit terwijl Charlie naar zijn kluis loopt. Ik bots perongelijk tegen iemand aan en wil sorry zeggen tot dat ik naar boven kijk en zie wie er staat......

"Just Friends"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu