POV Dylan
Als ik wakker word de volgende morgen mag ik thuis blijven van mijn moeder en dat is ook wel logish, mijn moeder is helemaal van slag net als ik. Ik zie een briefje liggen van Charlie. Ik lees het briefje en gooi het dan weg. Het is ochtend en mijn moeder is dingen aan het regelen voor de begravenis van mijn vader, daarom is ze niet thuis. Ik denk dat ik maar snel in bad ga. Ik pak mijn kleren en een handoek en loop rechtstreeks naar de badkamer. Er is niemand thuis dus kan ik lang in de badkamer blijven. Ik laat het warme water in de badkuip stromen en doe er cocosnoot zeep in. Ik doe mijn kleren uit en stap in bad.
(5minuten later)
Opeens valt het licht uit. Shit nu moet ik naar de kelder omdat ik daar het licht weer aan moet zetten. Snel droog ik me af en doe mijn badjas aan. Ik loop naar de kelder het is heel erg donker, ik voel aan de muur waar het kastje is en dan voel ik het. Ik haal alle schakelaars over en het licht gaat aan. Ik wil snel weer naar de badkamer maar dan gaat de kelder deur dicht. Shit heb ik weer! Ik duw tegen de deur aan om hem open te krijgen maar niks werkt. Dan zie ik een hamer liggen en ram kijhard op de deur. De deur gaat open en ik loop snel naar binnen. Hoe is die kelder deur eigelijk dicht gegaan? Ach het zal wel, ik loop de trap naar boven en stap weer in het bad. Ik luister altijd muziek daar word ik rustig van, ik zet mijn muziek wat harder.
POV Mason
Ik loop snel de badkamer in. Ik pak een doekje met spul erop dat je bewusteloos word. Ik loop stiekem naar het bad, gelukkig hoort ze me niet met die achtelijke muziek. Dit keer zal ik haar krijgen... ik druk het doekje tegen haar mond zo hard dat ze geen lucht meer krijgt. Ze gilt maar er is niemand thuis dus het maakt niet uit. Dan sluit ze langzaam haar ogen en beetje bij beetje word ze zwakker, en dan valt ze in een diepe slaap... nu is mijn kans! Ik neem haar mee....
POV Dylan
Ik word wakker met bonzende hoofdpijn. Ik kijk om mij heen. Waar ben ik? Wat is er gebeurd? Onee he dit kan niet waar zijn! Ik gil zo hard als ik kan maar niemand hoort me. Ik zit met mijn voet vast aan een ketting. Dan komt er iemand binnen gelopen. "MASON!" Ik weet het weer ik zat rustig in bad en toen.... wat moet ik nu doen?! "Eindelijk wakker!" Roept hij een beetje hard. Het steekt in mijn hoofd. "HELP! HELP!" Gil ik zo hard als ik kan maar het werkt niet.... wat nu?!
JE LEEST
"Just Friends"
RomanceDylan is een meisje met een groot verleden die nog niemand weet. Maar als Mr.Badboy zijn geheim verteld, doet zij dat ook. Maar wat gebeurt er als hun verleden weer opduikt? Komt het nog goed?