Hoofdstuk 5

122 4 1
                                    

POV Dylan

Omg wat doet hij hier?! Ik kijk snel naar beneden. "Hey kun je niet uitkijken!" Shit wat moet ik doen!! Ik loop snel weg. "Wacht!!" Roept hij snel nog. SHIT SHIT SHIT! "DYLAN?!" Omg hij heeft me gezien wat nu?! Ik moet sneller lopen. Ik begin te rennen en harder en harder.

POV Kylie

De bel gaat. "Ahgg nu moet ik weer naar beneden lopen!" Snel loop ik de trap af opweg naar de deur. Ik kijk door het deurgaatje en zie Dylan staan. Ik open snel de deur. "Hey wat doe je hier?" Ik zie haar huilend voor me staan, snel zeg ik "kom binnen" ze stapt naar binnen en omhelst me gelijk. "Ik weet echt niet wat ik moet doen!" Hoor ik haar zeggen. "Waar heb je het over Dylan?" Ik snap er echt niks meer van, waarom is ze zo verdrietig. "Mijn ouders zijn weg zullen we in de woonkamer gaan zitten?" Ik loop snel naar de woonkamer met Dylan achter me aan. "Je weet tog nog die ene jongen?" Zeg ze snikend. "Welke jongen, ik snap het echt niet?" Ik kijk haar onbegrijpelijk aan. Dan zegt ze opeens "Ik heb het over Mason" Ik schrik van de naam. "Hoe bedoel je!!" Ik kijk haar met grote ogen aan. "Ik ben zo bang" gaat ze snikend verder. Opeens krijg ik weer een flashback: ik liep daar in de kou Dylan was al 3 maanden vermist ik wist niet waar ze was en toen zag ik haar daar staan vol met blauwe plekken..... "OH SHIT wat moeten we doen?!"

POV Charlie

Ik kijk in het rond maar kan Dylan nergens meer vinden. Snel pak ik mijn spullen en loop naar buiten. Er is niemand te bekenen... ik loop weer naar binnen. Wie is die jongen bij Dylan haar kluisje? Het zal vast wel goed zijn, ik draai me om. Opeens hoor ik iemand naar me roepen "He jongen!" Ik draai me weer om. Hij komt direct op me aflopen. "Weet je mischien waar Dylan woont?" Natuurlijk weet ik dat maar moet ik het wel zeggen? Ik ga eerst vragen wie hij is. "Uhmm wie ben je?" "Een oude vriend" antwoord hij vervolgens. Ik geef haar adres. "Heb je toevallig ook haar nummer  voor me?" "Ja natuurlijk hier 06......." even later loopt hij de school uit. Ik moet ook maar is gaan. Ik pak mijn tas op en ga opweg naar Jordy.

POV Mason

Eindelijk ik heb haar gevonden... Ik zal die slet krijgen.....

"Just Friends"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu